K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg under januari 2008

Av Kikki - 2 januari 2008 15:02


Om en halvtimme ska jag börja min promenad ner till stan. Där ska jag träffa Carro också ska vi gå och äta på BK :) Gott! :) Sen ikväll ska vi vara hemma hos mig och kolla på film, sen ska hon sova här också :)

Av Kikki - 2 januari 2008 11:29

Här kommer lite fler nyårsbilder! :)





Av Kikki - 1 januari 2008 18:58

Nyår 2007-2008 :)

Av Kikki - 1 januari 2008 12:30


Åh, vad jag hatar min säng. Det är omöjligt att sova två st i en 90 cm säng, eller ja det går, men man sover inte bra! Så inatt har jag väll lyckats sovit några timmar iaf, men det var inte många. Så jag gick upp vid elva och duschade och gjorde mig iordning och tommy vaknade NU! Eller ja han vaknade förut också men sen fortsatte han sova såklart ;)


Men nu ska jag berätta lite om gårdagen iaf. Åt som sagt middag hemma, jättegott :) Jag smakade till och med på efterrätten! Mamma hade gjort egen glass, och jag vet inte hur länge sen det var jag åt glass?


Sen tog jag, tommy o sara matforsbussen ner till stan, och på den bussen satt även Ronja :) Sen träffade vi johan, annie och alexandra på navet också tog vi bussen ut till Danne. Var väll inte så mkt drag där så vid 10 tiden åkte vi in till stan och alla gick till olika ställen. Men jag, sara, tommy, johan och danne gick upp till tommys kompis Anna o var där en stund :) Sen vid 12 slaget var vi nere vid hamnen :) Jag höll verkligen på att frysa ihjäl!


Sen skulle vi ta taxi hem till johan och ha lite "efterfest" Så där var vi ett tag och tommy satte igång att göra hamburgare och Sara fick äntligen mat som hon velat haft hela kvällen :D haha, hon är så söt!


Var inte hos johan så jättelänge. Jag, Sara och tommy tog oss istället en jobbig promenad hem, mina skor var inte dom bästa att gå i, speciellt inte då man inte är så nykter. Så jag gjorde en vurpa men som tur var så kom älskling till undsättning. Jag har så ont i benet idag, och jag antar att det är från just den där vurpan ;)


Det var väll gårdagen i korthet. Jag hade kul och jag vart inte som jag brukar bli. Var lite förvirrad där på tolvslaget bara, allt kändes liksom onödigt. Man vill ju att 2008 ska bli ett kanonår, men jag är ju inte så säker på att det kommer bli någon skillnad. Fast som tur är så har jag ju min älskling! <3 Så ett nytt år med honom ser jag fram emot iaf :)


Tror jag ska gå och lägga in bilderna på mig och syrran från igår, så jag kan lägga upp lite bilder här sen. Sen hoppas jag annie kmr in på msn också så jag kan få lite festbilder från igår =D


Tommy har sommnat, IGEN! Vad ska jag ta mig till med honom? :D

Ovido - Quiz & Flashcards