K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg under oktober 2007

Av Kikki - 31 oktober 2007 12:34



Har lite smått panik eftersom jag ska klippa och färga håret imorgon, men jag vet inte hur jag ska färga? Jag har frågat några men jag får olika svar av alla, HUR SKA JAG GÖRA? Om jag inte vet själv imorrn får min frisör bestämma, det ska iaf bli brunt, men sen vill jag ju ha slingor eller något liknande. Jag vill inte bara ha helbrunt :o

Imorrn ska jag till Annika också :) Skönt! Hon lär ju bli besviken nu, har ju inte gjort som jag skulle men det har inte gått =/


Klockan 3 ska jag träffa Carro vid Subway, sen ska vi åka hem till henne :) Sen när jag varit där ska jag direkt till Tommy :)


Nu på lovet hade ju jag tänkt att jag skulle plugga en massa, men jag har inte gjort ett skit.


Men nu ska jag fixa iordning mig.


NU är det snaaart fredaaag, Partyyy! :D

Av Kikki - 30 oktober 2007 21:44



Idag bjöd älskling med mig på julbord i slutet av november. Det är hans firma som ska iväg på det och då fick visst jag följa med. DU är så underbart underbar Tommy! Jag är så otroligt glad att det är du&jag, jag vet inte hur det skulle gå om det inte var så.


Imorrn kommer pappas kompis och ska börja riva i vårat vardagsrum, nu ska det omtapetseras och golvet ska slipas. ÄNTLIGEN, jag har tjatat om att vi ska göra om i flera år, men inte förrän nu blir det av. Men bättre sent än aldrig :) Det kommer nog bli skitfint!


Ikväll när vi satt och drack kaffe och resten åt tårta satt jag och syrran och gosade med vår gosiskatt. Hon är så fiin och hon brukar inte vara så kelig av sig men ikväll då jävlar var hon gosig kan jag lova. Jag menar, det finns väll inga finare katter än norsk skogskatt! (a)


Mamma fick även ett kort på morfar av mormor i present. Det var så fint, och då började jag genast tänka på att det faktiskt är ett år sen han dog nu, och jag har inte tänkt på det så mkt men nu sitter jag och tänker på honom och alla fina minnen jag har med honom. Han var verkligen världens bästa morfar. Det bästa av allt var när jag och syrran fick åka till Mallorca ensamma med mormor och morfar. Jag ska nog ta och kolla på filmen därifrån senare ikväll.

Jag saknar dig morfar! :(




Av Kikki - 30 oktober 2007 15:40



Jag blev glad för en stund, men gladheten förändrades snabbt till arghet!


Min mobil ringer, och det står körskolan så då tänkte jag att dom kanske ringer och ska säga att jag har fått en tidigare uppkörning, eftersom dom skulle ringa om det blev någon avbokning. Men nejnej, då hade det blivit något fel så nu får jag inte uppkörningen förrän veckan efter, den 29 onde november! FYFAN VAD LESS JAG BLIR! =/ Som att det inte var tillräckligt långt till 21, men det är lugnt. Den här skiten har ju bara förstört hur mkt som helst redan, så det är väll lika bra att det fortsätter att förstöra. Jag menar, det kan ju knappast bli värre än vad det är!


Hade en väldigt trevlig promenad med Emilia förut, vi gick 2 varv runt sjön, så idag har jag nog gått en mil eftersom jag gick till och från stan imorse också. Sen ska jag väll ut och gå ikväll med syrran också, men det är ju såå skönt att vara ute och gå. Jag och Emilia hade iaf väldigt mkt att prata om, och vi hann inte med allt vi ville prata om heller. Men det kommer fler gånger. Känns skönt att någon tänker som jag gör iaf :)


Nu ska jag ta och fixa iordning mig lite innan det blir middag nere på stan någonstans, mys :)



Av Kikki - 30 oktober 2007 11:59



Imorse klev man upp kvart över 6 eftersom vi skulle sjunga för mamma som fyller år idag :) Sen gick jag och la mig, men kunde inte riktigt sova så jag gick upp 8, även fast jag var hur trött som helst. Sen vid 10 gick jag ner på stan och köpte present till mamma och fixade klart Saras present :) Så nu är det klart iaf. Sen köpte jag också två tröjor, eller ja, en t-shirt och ett linne. Man måste ju ha något nytt att ha på sig på fredag, åh vad jag längtar Nataliiiiiiie!!!!! Jag måste ta och kolla vad jag ska dricka bara :o


Nu ska jag snart ut och gå med Emilia, var flera månader sen vi träffades nu så vi har mycket att prata om kan jag lova! :) Sen måste jag hem och slå in mammas present också ska jag ta och städa lite.


Ikväll ska jag och familjen ut och äta och fira mamma :) Sen blir det tårtkalas här hemma, och promenad med syrran sent ikväll antagligen. Så den här kvällen ser jag fram emot, men jag ser inte fram emot att inte få träffa älskling ikväll :( Saknar honom redan som FAN!



Av Kikki - 29 oktober 2007 14:51



Jag har nog aldrig varit så trött som jag är nu. La mig i sängen nyss och lyssnade på musik och somnade till, men som tur var så vaknade jag nästan på en gång så då gick jag upp på en gång. Jag ska inte sova nu, då blir jag bara ännu tröttare. Snart är det träning, då blir jag pigg. Men gud vad skönt det skulle vara att bara lägga sig och sova nuuu, men det får jag vänta med tills ikväll :) Innan jag får sova så ska jag hinna åka till älskling också, men blir sovning hemma eftersom mamma fyller år imorrn.



:@

Av Kikki - 29 oktober 2007 11:09



Idag vaknade jag när Tommy skulle upp, och sen kunde jag inte somna om så jag låg bara kvar i sängen. Sen vid 8 gick jag upp, och vid 9 började jag min promenad ner till stan. Jag gick först på banken för jag hoppades ju jag skulle få ta ut mina fondpengar idag, men nej! Då kommer dom inte in på kontot förrän imorgon, så där rök mina shoppingplaner. Men jag kanske hinner med lite shopping imorgon, mamma fyller ju år imorrn och jag har inte köpt present än. Så efter att jag varit på banken gick jag hem på en gång, så nu sitter jag här och funderar. Det blir alltid samma sak, och det är oftast mitt fel, eftersom jag nästan aldrig vågar säga ifrån. Men det är sån jag är, men jag ska försöka jobba bort det.


Skriver mer senare, nu ska jag ta mig ett äpple ;p Det finns nog inget godare än äpplen om jag får säga det själv, jag är helt besatt av dom :o



Av Kikki - 28 oktober 2007 19:58



Jag får aldrig nog av att skriva här, jag borde nog skriva en bok eller något så kanske jag blir less på att skriva (a)


Var ute och övningskörde förut, det går så bra att köra nu. Mamma känner sig äntligen trygg när hon sitter bredvid, nu är det bara dom på vägverket som ska göra det också. Ska ringa dit imorgon om jag kmr ihåg det. Jag ska inte ha kärringsjäveln igen!

Sen kom Vikky hit en stund, det var skönt att få prata av sig. Skönt med någon som verkligen förstår :) Det känns så himla kaotiskt i mitt huvud nu så jag blir GALEN! :(


Nu hoppas jag Tommy blir klar med sin bil snart så han kan komma och hämta mig innan jag somnar här.

Av Kikki - 28 oktober 2007 15:13



Läste en jättebra blogg förut, jag kände verkligen igen mig själv i det hon skrev. Man tycker väll att ens föräldrar borde ha mest koll på en? Men så känns det verkligen inte för min del. Dom verkar ju tro att allt är frid och fröjd. Men vi ska snart ha gruppsamtal igen med Annika, jobbigt men bra. Hoppas dom förstår mer efter det iaf :)


Det här inlägget var onödigt, men jag har så tråkigt! Man kanske skulle gå och skynda på mamma så det blir mat snart.



Ovido - Quiz & Flashcards