K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Kikki - 25 januari 2008 12:48



Jag börjar första anledning till mitt illamående de senaste dagarna. Det var precis såhär det blev förra gången jag började "äta" igen. Min kropp är ju inte van vid det så det är nog därför jag är så illamående =/ Men det är så jobbigt. Men jag har ända lyckats äta lunch idag, för jag vet hur det blir om jag drar ner på maten bara för jag mår illa. Då kmr dom där jobbiga tankarna och försöker dra ner mig igen och det ska dom minsann inte få! Ikväll ska minsann jag och syrran ut och äta på restaurang! Sen ska vi hyra film och köpa en massa gott och gå hem till henne och ha myskväll :)


Jag hade så tråkigt nyss så jag satt och läste min gamla blogg, en massa inlägg som jag verkligen kommer ihåg att jag skrev och jag kommer verkligen ihåg hur jag kände mig när jag skrev och jag mådde verkligen inte bra då. Det känns så hemskt att sitta och tänka tillbaka på att jag mådde så dåligt och att jag nu mår relativt bra? Det känns ovant, men man ska väll må bra antar jag så jag måste försöka intala mig själv att jag faktiskt får må bra..


där läste jag -> http://kikkiiii.blogg.se/m_052007.html

kanske inte verkar som jag mådde så dåligt där men jag vet att jag gjord det. Jag skrev bara inte rakt ut " Jag mår dåligt"


Ugår hos Annika kom vi också fram till att min familj ska sluta tjata om skolan och jobb, vilket dom kan ha en tendens till att göra lite för mycket. Jag vet att dom bara vill väl, men för mig blir det bara press, och jag vet vart den där pressen leder =/ Nu ska jag bara fokusera på att ta mig igenom de kurser jag har kvar i skolan. Sen om jag har 250 IG eller bort reducerat gör INGENTING! Även fast nog många inte förstår det. Bara jag får ta studenten är jag glad :) SEN när jag känner mig mer stabil är det bara att plugga upp dom där poängen som jag inte hann med. Men vad är viktigast? Plugga ihjäl sig och få 2500 poäng och må hur dåligt som helst? ELLER att kunna leva någorlunda normalt även fast dom där tankarna ALLTID finns där och klara av skolan så jag får ta studenten? Det sista alternativet har jag valt iaf!


Men nu ska jag lägga mig en stund..

Av Kikki - 25 januari 2008 12:48



Jag börjar förstå anledning till mitt illamående de senaste dagarna. Det var precis såhär det blev förra gången jag började "äta" igen. Min kropp är ju inte van vid det så det är nog därför jag är så illamående =/ Men det är så jobbigt. Men jag har ända lyckats äta lunch idag, för jag vet hur det blir om jag drar ner på maten bara för jag mår illa. Då kmr dom där jobbiga tankarna och försöker dra ner mig igen och det ska dom minsann inte få! Ikväll ska minsann jag och syrran ut och äta på restaurang! Sen ska vi hyra film och köpa en massa gott och gå hem till henne och ha myskväll :)


Jag hade så tråkigt nyss så jag satt och läste min gamla blogg, en massa inlägg som jag verkligen kommer ihåg att jag skrev och jag kommer verkligen ihåg hur jag kände mig när jag skrev och jag mådde verkligen inte bra då. Det känns så hemskt att sitta och tänka tillbaka på att jag mådde så dåligt och att jag nu mår relativt bra? Det känns ovant, men man ska väll må bra antar jag så jag måste försöka intala mig själv att jag faktiskt får må bra..


där läste jag -> http://kikkiiii.blogg.se/m_052007.html

kanske inte verkar som jag mådde så dåligt där men jag vet att jag gjorde det. Jag skrev bara inte rakt ut " Jag mår dåligt"


Igår hos Annika kom vi också fram till att min familj ska sluta tjata om skolan och jobb, vilket dom kan ha en tendens till att göra lite för mycket. Jag vet att dom bara vill väl, men för mig blir det bara press, och jag vet vart den där pressen leder =/ Nu ska jag bara fokusera på att ta mig igenom de kurser jag har kvar i skolan. Sen om jag har 250 IG eller bort reducerat gör INGENTING! Även fast nog många inte förstår det. Bara jag får ta studenten är jag glad :) SEN när jag känner mig mer stabil är det bara att plugga upp dom där poängen som jag inte hann med. Men vad är viktigast? Plugga ihjäl sig och få 2500 poäng och må hur dåligt som helst? ELLER att kunna leva någorlunda normalt även fast dom där tankarna ALLTID finns där och klara av skolan så jag får ta studenten? Det sista alternativet har jag valt iaf!


Men nu ska jag lägga mig en stund..

Ovido - Quiz & Flashcards