K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

Fredag!

Av Kikki - 21 januari 2011 07:42

Ett helt okej pass igår på friskis! :) Blir nog någon mer gång, inte världens bästa musik, men den dög och sista låten var bra, en sån där låt som man blir peppad av så man bara kör på och kan ta ut sig ordentligt :D


Imorse provade jag dom här nya flingorna som gått på reklam på tv, smakade dock alldeles för nyttigt :D Haha! Men dom går ner och jag kan ju behöva lite nyttigheter i mig också kanske! Albin är hemma idag som sagt, han har somnat igen, sömntutan! Så vi ska väll ta det lugnt här på hemmaplan idag bara!


   

 
 
Carro

Carro

21 januari 2011 10:41

Ska jag vara ärlig tycker jag de ser ut som sån där kattmat :P hahah

http://norbergcaroline.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kikki - 21 januari 2011 20:09

Nu har jag fått hem min älskade dator ;) I och med det känner jag också att jag, som vanligt vill vara jobbig med er, och byta blogg IGEN! Jag vet ju själv att det är blogg.se det ska vara för bloggplatsen tröttnar man på när man inte kan hålla på me...

Av Kikki - 21 januari 2011 14:27

    Här är Tommys bilhistorik, när vi blev tsm hade han den där lilla röda. Mycket roliga äventyr med den. Glömmer aldrig när JAG skulle köra den till Liden där vi skulle på fest, hade Sara där framme med mig, men sen hade jag 2 fulla karlar där b...

Av Kikki - 20 januari 2011 12:52


  Nytt i garderoben, fyndade på Nellys mellandagsrea! Alltid velat haft den här tröjan också!  :) Blev ju inget av med den där nyårsklänningen eftersom den kom EFTER nyår :/ men det var ju bra på ett sätt så fick jag den här tröjan och pengar till...

Av Kikki - 20 januari 2011 10:15


Kan inte dagis börja sätta upp lappar när det går magsjuka? Vet ju själv att toppen av detta skit brukar vara i januari, men eftersom det gick så mkt magsjuka på Albins dagis i november/december så trodde jag det skulle vara slut där MEN idag fick ja...

Av Kikki - 20 januari 2011 06:49

Dricker kaffe och sitter här och ska kika lite bloggar innan jag börjar göra i ordning mig, och innan Albin ska ha gröt! :) Sen strax innan 9 ska vi vara på dagis båda två, för idag kommer ju sjukgymnasten dit, ska bli mycket bra och intressant, bra ...

Skapa flashcards