K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Kikki - 10 januari 2008 20:07


Jag har verkligen glömt bort hur underbart det är att träna. Finns det en skönare känsla? Man blir så peppad att bara ge järnet ;) Var helt proppat på ego idag på bodystepen, man fick knappt plats. Men det gick bra ändå, man blev väldigt svettigt, och att det var ett jobbigt pass är bara förnamnet. Sen blev det en lugn promenad med Sara hem. Kul att träffa henne, blir inte allt för ofta nu tyvärr =/


Nu ska jag ta och kolla på tv lite tror jag och äta lite.


Jag älskar dig Tommy så himla mycket! Glöm ALDRIG det!

Ego

Av Kikki - 10 januari 2008 15:15



Ska iväg och träna snart, eller ja, inte snart men mamma ska skjutsa ner mig halv 5 så ska jag träffa Sara på Ego :D Vi ska först på gymmet en stund innan vi ska på body step. Ska bli så kul, känner mig så peppad för att träna, kan ju bero på att det var jävligt längesen nu (a) Ska försöka komma iväg på Monika imorrn med om inte min förkylning blir värre för att jag tränar idag (a) Är ju inte riktigt bra än, men jag behöver ju inte ta ut mig helt. Fast så lär det bli ändå om jag känner mig själv rätt. Sen blir det promenad hem från Ego också. Så idag blir det träning kan man säga :D

Av Kikki - 10 januari 2008 07:51


Är så trött, har inte sovit många timmar inatt. Så ikväll borde jag kanske kunna somna rätt så fort? Hoppas på det iaf..


Sitter på skolan nu och ska snart ha samhälle, sen natur. KUL!

Ovido - Quiz & Flashcards