K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Kikki - 9 januari 2008 22:58




Kände mig så trött ikväll så jag gick och la mig kl 9! Till vilken nytta då? Att jag sitter här igen kanske, men det känns inte så bra precis. Allt bara snurrar, och jag orkar inte sitta här men vad ska jag göra? Ligga i sängen och tänka och kolla i taket? Somnar nog inte fortare för det. Mår så illa nu också. Jag vill bara sova nu, ska det vara så svårt. Orkar inte vara vaken just nu :(

Av Kikki - 9 januari 2008 18:37


Åh, ge mig pengar! Men man får ju snart pengar, eller ja, typ sista januari men det går fort (a) Jag måste iaf beställa kläder från asos.com. Åh, fanns så mycket fint så jag vill bara ha hur mkt som helst! Lär ju kosta en del med frakt eftersom det inte precis är HM eller Ellos, men det är det lätt värt för kläderna är UNDERBARA!

Av Kikki - 9 januari 2008 17:29


Idag har jag varit i skolan hela dagen! Haha, stort för mig ;) Träffade först Anneli vid skåpen och då satte vi oss på biblioteket på GA för att göra lite projektarbete. Just ja, jag måste ju ta och "brainstorma" ikväll! ;) Sen måste jag läsa samhälle, men det är bara att läsa men ändå, jobbigt!


Efter filosofiprovet som gick åt helvete så gick jag, ronja och anneli ner på stan en sväng eftersom vi hade håltimme fram till samhällen.


Nu sitter jag bara här och har nyss dammsugit och duschat, nu återstår bara pluggandet så har jag gjort lite nytta idag iaf! :) Ikväll är det även väldigt mkt bra på tv, unga mödrar, det är faktiskt jättebra och intressant, haha ;) Sen är det barnsjukhuset (a) ja, jag vill bli sjuksköterska! Jag älskar sjukhusprogram! Sen är det grammisgalan! Var även en rätt bra film kl 9 på 3an tror jag det var? men får se hur det blir med den.


Nä, nu ska jag försöka sätta igång med pluggandet. Har ju bara 1,5 timme på mig innan all bra tv börjar ;)

Ovido - Quiz & Flashcards