K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg under november 2007

Av Kikki - 30 november 2007 11:16


Tur att jag är ensam hemma nu,annars hade nog min familj undrat vad jag hållt på med. Satt nyss och kollade på några svensson svensson avsnitt på datorn, det är ju så jävla kul! Bäst är det ju på slutet när man får se hur dom tappar bort replikerna :D Man kan ju inte sluta skratta!


Idag så ska jag till Annika som vanligt på fredagarna, ska verkligen bli skönt. Känns verkligen som jag behöver och har behövt henne väldigt mkt dom senaste veckorna.

Av Kikki - 30 november 2007 08:57


Jag brukar nästan aldrig vara förkyld, och det är konstigt att jag blir det när jag äter hur mycket frukt som helst varje dag så jag borde vara immun mot förkylningar men inte den här gången. Har så ont jädrans ont i halsen :( Så jag stannar nog hemma idag. Jag borde verkligen gå på dansen, men jag skulle ändå bara kunna kolla på så då känns det lite onödigt, och jag har noll lust idag också =/ Måste vara hemma och vila upp mig inför ikväll då det är julbord med älskling och hans jobb, det ska bli så kul och mysigt :) Sen efter det hoppas jag att jag får med mig Tommy hem till honom för jag orkar inte ut på krogen och det hoppas jag att inte han heller vill (a)

Sen imorgon så ska vi ute och fixa en massa på dagen, och på kvällen blir det till att ha KUL hemma hos älskling! Då kmr Annie och någa av hennes njurundafolk och Sara och några av Tommys kompisar så ska vi dricka och ha kul :D Längtar!


Jag har också fått med mig Tommy att gå med mig på julskyltningen på söndag. Jag tkr det ska bli så myyyysigt att få gå med honom där! Julskyltningar är så himlans mysiga, en massa julmusik, mkt folk också luktar det verkligen jul! :) Jag förstår inte att det snart är jul, åren går så himla fort. Snart är det bara en termin kvar av gymnasiet, vilken dröm!


Jag har fortfarande inte förstått att jag bara kan ta bilen och åka ut och köra :s det känns så overkligt! Men jag har iaf med mig min lilla "lapp" som är mitt körkort tills jag får mitt riktiga nästa vecka, men vet ju aldrig när det finns en bil till hands ;) Om jag inte hunnit köra något innan söndag ska jag iaf ta mig en tur på söndagkväll ;p Det är en sådan befrielse att ha fixat körkortet!

Av Kikki - 29 november 2007 15:33


ÄNTLIGEN HAR JAG FÅTT MITT EFTERLÄNGTADE KÖRKORT!:D


Det känns så jävla bra! :) Fick köra upp med en jättebra idag, en lite äldre man som satt och pratade om allt möjligt :)


Nu sitter jag hemma och ska väll snart äta något, sen ikväll kommer älskling hit och jag ska ta och fixa min dansanalys också :)



Av Kikki - 29 november 2007 08:58



Kul att köra upp på snö? Det lär ju va bättre att köra upp på sommaren? Eller iaf i det väglaget som det var förra gången när jag körde upp,(oktober) men det gick ju inte så bra den gången. Så det kanske bara är en fördel att det är snö, vem vet ;) Har bara natur nu på morgonen, dock en lååång lektion. Sen kvart i 1 ska jag vara på körskolan och köra lite innan det blir vägverket. Jag dör om jag får Jennie igen..


Så i eftermiddag kommer det antingen ett jävligt deprimerande inlägg, eller ett jävligt bra och glatt inlägg :D. Får se hur det går..


Skulle jag inte klara det ska jag försöka att inte gräva ner mig helt, det är ju bara en körning. Men känns jobbigt att behöva köra om ännu en gång till när jag verkligen känner att JAG KAN KÖRA! Sen kostar det ju pengar också, men är glad att mor och far fixar den biten iaf :)

Av Kikki - 28 november 2007 20:34



Nu är det snaart grey´s så nu ska jag gå och fixa frukt och lägga mig i soffan och bara ta det lugnt :)


Orkade inte göra dansanalysen ikväll, den får jag göra imorrnkväll. Jag ska nog hinna träna imorrn med eftersom det inte blir någon träning på fredag eftersom jag ska på julbord  med älskling och hans jobb då :)



Av Kikki - 28 november 2007 07:25



Vad gör jag uppe nu? Jag börjar 11.40? Ska nog gå och lägga mig igen en stund när mitt hår torkat eftersom jag var dum nog att duscha förut. Jag har lite beslutsångest över den här dagen, har en filosofilektion på 2 timmar 11.40, men hinner bara vara där en halvtimme, vilket känns lite onödigt. Får se hur jag gör..


Igårkväll gick det skitbra att köra, parkera, backa och allting. Mamma tyckte också att allt kändes bra och att det kändes "mjukt" när jag körde, inte en massa hack och ryck. Så FAN om jag inte får mitt körkort imorrn, klarar verkligen inte ett nederlag till..Det är det SISTA jag behöver just nu!


Sen igårkväll kom älskling hit, och jag var lat och orkade bara skriva en sida resultat, men nu har jag skrivit 3 sidor iaf. Så ikväll ska jag hårdplugga så jag får klart resultatdelen iaf :) Sen måste jag göra dansanalysen också.


Nu till livet, som är "som det är" som jag alltid säger. Känns inte som det finns så mycket jag kan göra för att det ska bli bättre. Finns ingen energi för det, men jag VET att det kommer bli bättre snart för det känner jag på mig, jag hoppas att den känslan är rätt bara..

Igår när jag pratade med Tommy i telefon, ja vad ska man säga? Jag kände inte igen mig själv alls, och nu när jag tänker tillbaka på det så var det verkligen inte normala kikki! Det är så sjukt allting, men det är som det är. Tycker verkligen inte om att det ska vara såhär, det bara förstör och är en påfrestning inte bara för mig, utan för alla andra i min omgivning också. Jag kan tyvärr inte rå för det och inte heller att jag är så sur och tvär allt för ofta nu förtiden =/ Det var ju inte precis som jag valde att det skulle bli såhär..





Bio

Av Kikki - 27 november 2007 07:19



Idag halv 9 är det bio med internationella relationer kursen :) SKÖNT! 

Slutar halv 2 idag också, vilket inte är helt fel. Sen vid halv 4 ska jag och syrran gå och äta på Coffée house, min älsklingssallad! 


Ikväll blir det övningskörning, handling, pluggning och sen får vi väll se om tommy kommer hit, inte för jag är så social när jag pluggar men jag är glad att han var här igår iaf :) Tycker synd om stackarn, jag var verkligen inte så glad igår. Men jag skrev iaf 2 sidor resultat på min rapport, så ikväll blir det 2 sidor till ;)


Nu ska jag snart få skjuts med mamma ner till bion, jag hoppas verkligen det är öppet så man kan gå in och vänta, annars kommer jag frysa ihjäl!


Vill ha helg nu! Ska bli så kul :)

Av Kikki - 26 november 2007 08:59



Varför är alltid måndagar så jobbiga? Jag tror jag vet anledningen men aldrig gör jag något åt det. Känns verkligen inte som jag orkar skola idag, känner mig så less. Men får gå ner till Religionen iaf, sen får vi om jag orkar vara kvar. Mina betyg är nog på väg åt helvete, men just nu orkar jag inte bry mig om det. Jag ska se till att göra mina uppsatser BRA och lägga ner mycket tid på dom. Så jag hoppas att jag kan få VG i religion, samhälle och Svenska. Resten får räcka med G, även fast jag verkligen skulle vilja få VG i naturkunskap men det lär ju aldrig gå. Mitt och Annelis projektarbete ska ju såklart bli bäst också så det ska vi minsann ha MVG i!

Någon kväll borde jag verkligen sätta mig ner och kolla igenom mina betyg. Jag lär inte vara färdigutbildad sjuksköterska innan 30 iaf.


Nu fick jag ingen lust att gå till skolan alls! Varför känns vissa dagar så jävulskt jobbiga? Aja, vi får se hur det blir med skolan idag. Jag mår så illa efter min popcornätning igår. Man ska inte gå till skolan om man verkligen känner att allt känns åt helvete, och det gör det nu. Jag tror jag ska ringa Annika nu. Jag behöver lite råd tror jag. Tur att hon är på min sida iaf när det gäller att vara hemma från skolan. Jag gör så gott jag kan, men den mesta av min energi går åt till sådånt som inte gäller skolan. Kanske 10% av mina tankar går åt till skolan, resterande tid åt det jobbiga =/ Jag önskar verkligen att det inte var så..


Ikväll ska jag komma igång mer med min konfliktrapport, älskling kommer också hit en stund :) Jag är så glad att jag har dig så du anar inte!


Nu skulle det sitta fint med lite träning! JAG BLIR GALEN! Det ska det minsann bli senare också!

Ovido - Quiz & Flashcards