K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Kikki - 17 januari 2008 22:59



Idag köpte jag mig ett par nya jeans, vilket var väldigt välbehövligt =D hade dock bara 300 kr kvar av presentkortet på Gina så mamma fick komma ner med en hundring efter jobbet så jag kunde köpa mina byxor :)


Sen åkte jag hem och åt våfflor även fast jag var helt proppmätt efter allt jag "råkade" äta tidigare på dagen. Känner mig fortfarande mätt.


Ikväll har jag iaf varit hos Tommy :) När vi låg och kollade på efterlyst så blev jag så rädd för att gå ut till bilen eftersom jag skulle åka hem vid 10-tiden. Så det slutade med att jag pratade med Tommy hela vägen ut till bilen (a) Man vet ju aldrig vad som gömmer sig bakom buskarna? :| Uscha!


Imorrn hade jag inte tänkt gå till skolan, men nu ska jag det ändå, mamma övertalade mig. Har dock bara två lektioner, så på IR ska jag gå iaf :) Sen får vi se hur det blir med dansen. Behöver ju inte gå, bara jag fixar min uppsats om Streetdancen så skulle jag ju få Godkänt så :)


Men nu ska jag läsa lite bloggar och vänta på att Tommy ska ringa. Sen ska man väll försöka sova.


Imorgon blir det först handling med mamma ute på Maxi eftersom jag måste ha mitt favoritbröd som dom bara har där. Det är ett sånt där bröd dom bakat själv =D Det är så underbart gott! Sen blir det träning och efter det myskväll hos syrran med tacos och grejer :) Ska bli mkt trevligt!



Av Kikki - 17 januari 2008 13:34



Hoppas inte mamma blir sur för jag ätit upp all mat här hemma nu. Tror jag måste ringa och förvarna henne, behöver ändå prata med henne just nu.


Varför måste pappa vara nere i garaget och jobba? Hade han inte kunnat varit här uppe istället? Jävla jag! Aja, ska försöka att inte gräva ner mig, jag vet ju vad det beror på. Ska träffa Annie snart på stan, det kan nog göra mig på bättre humör :)

Ovido - Quiz & Flashcards