K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Kikki - 16 januari 2008 21:43


Jag hatar när man skrivit ett helt inlägg också raderas det! Det är så irriterande! Jag har egentligen ingenting att skriva men Carro tyckte jag skulle uppdatera lite ;)


Imorgon har jag bara en lektion, naturkunkskap, som börjar 10.15 och slutar 11.30 Men jag ska vara på skolan kl 10 för jag och Anneli ska ha möte med skolsköterskan till vårat projektarbete :) Sen efter naturkunskapen ska jag hem och sedan ner till stan igen för att gå en sväng där med Annie :) Sen på kvällen ska jag ÄNTLIGEN till Tommy! Saknar honom så himla mkt! Min högsta önskan just nu är att jag ska börja må bättre så allt är perfekt till alla hjärtans dag!


Men nu ska jag fortsätta prata med Carro, vi har lite planer inför lördag. Stora planer för oss. Vi ska inte banga! Jag längtar! Den här helgen ska bli så mysig. På fredagkväll ska jag till syrran också på middag och myskväll :)


Men det var allt för tillfället :) Förlåt Carro att det inte vart så mkt skrivet (a)

Av Kikki - 16 januari 2008 16:33

Känner mig så seg just nu, orkar knappt stå känns det som. Men jag ska ta mig en dusch nu tror jag och sen lägga mig och kolla på tv och bara ta det lugnt :) Eller ja just, måste ju göra lite natur men det får bli senare.


Efter skolan idag gick jag ner på stan en snabbis för att kolla om dom hade fått in något nytt på Gina eftersom jag har 300 kr kvar av mina presentkort. Men det fanns inte så specillt mkt, provade dock 3 tröjor som var rätt bra men jag kunde verkligen inte bestämma mig om jag skulle köpa dom eller inte? Det slutade med att jag fick hem tomhänt iaf..


Men duschen nästa!

Av Kikki - 16 januari 2008 11:32


Jag blir galen på mig själv! Det tar verkligen emot att gå till skolan? :s Men IDAG SKA JAG DIT! Har ju dock bara samhälle, men innan den lektionen ska jag och Anneli göra lite projektarbete. Även att dom inte hört av sig från Helex än, jag ringde ju bara förra veckan? Hoppas dom hör av sig snart..


Igår var jag hos Vikky en stund och pratade lite. Vi kom fram till mycket bra saker tycker jag. Jag ska ta och skicka mejl till syon så jag får en tid med honom för jag kommer inte klara av allt känner jag. Den där mentalträning kursen kan jag ju glömma, även fast den inte lär vara jobbig så är det själva grejen att man måste gå till skolan! Men man får ju faktiskt ha 250 poäng IG eller reducerat. Så jag måste prata med syon om det, måste nog reducera bort något mer. Filosofin lär jag ju antagligen få IG i? För det där omprovet gick verkligen åt helvete tror jag.


Efter skolan idag ska jag nog ta en sväng på stan och sen sätta mig på kulturmagasinet och plugga. Eller så blir det så att jag går hem på en gång och pluggar? Men det är bara det att jag har så svårt för att plugga hemma, det är så mkt annat som drar då, saker som är så mkt roligare än att plugga.


Men nu ska jag fixa till mig lite, och sen ut i regnet och halkan för att ta mig ner till skolan. Kommer ju ta år att gå till skolan idag om jag inte vill slå ihjäl mig.

Ovido - Quiz & Flashcards