K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 11 januari 2008

Av Kikki - 11 januari 2008 19:39


Var helt proppat med folk på Friskis idag men så blir det ju när det är gratisvecka. Jag fick mig iaf en rejäl genomkörare idag med, känns bra ;)


När jag och mamma kom hem så duschade jag och sen var det dags för middag, entrécote och klyftpotaris med bearnaisesås, men jag är ju då som jag är, så för mig blev det lite pasta till istället. Sen istället för sås så blev det, ja, det ska vi kanske inte prata med. Men kan ju nämna att jag ÄLSKAR ketchup (a) Det är faktiskt gott att ha på kött! ;) Eller så är det bara jag som tycker det.


Nu sitter jag här och ska nog lägga mig i sängen snart och kolla på någon film. Jag har så jädrans ont i vaderna också, förstår inte varför? Har stått och stretchat dom säkert en kvart men blir inte bättre. Dom kanske är lite ovana vid träning, var ju säkert över en vecka sen jag tränade, om man bortser från igår då alltså.


Kanske skriver mer ikväll om jag inte somnar i sängen..


Ja just, jag måste bara skriva att jag blev så peppad nyss när jag satt o läste en massa tjejers bloggar om deras liv och blev så arg på mig själv när jag inte tar tag i mitt liv någon gång? Jag bara låter "det här" ta över, men det ska bli ändring. Här ska det kämpas!



Av Kikki - 11 januari 2008 13:14



Gick hem vid lunch idag, skulle ändå bara haft svenska vid 2 tiden men där  läser vi bara våra böcker och läsa kan jag lika gärna göra hemma i helgen!

Så jag slapp maten på skolan, det finns inget värre än korv. Det är är verkligen något jag inte kan äta.


Så jag gick hem och gjorde mackor och fruktsallad till lunch, lite konstig lunch men hann inte fixa mer för det var ju faktiskt Providence på tv,och den serien är så mysig att ligga i sängen och kolla på :D Så det var precis vad jag gjorde + att jag åt i sängen också såklart.


Nu sitter jag bara här och fryser och ska väll börja med min sysselsättning snart, läsa bloggar (a).


Sen blir det träning! =D

Av Kikki - 11 januari 2008 06:58


Sista dagen nu innan helg och jag var så trött imorse. Somnade iaf bra igår, var helt slut i hela kroppen efter träningen :)


Det värsta med fredagar är att man har labb, dock bara varannan fredag men det är jobbigt ändå, för idag är det min tur att ha labb =/ usch! Men det är väll bara att härda ut. Idag är nog Natalie glad också, eftersom det är MUSTIG korvstroganoff ;) Själv så hatar jag det men men.


Känns inte alls sämre i halsen sen igår, så det blir träning idag med! :) Sen ikväll ska jag bara vara hemma och äta middag med familjen och kolla på tv och ta det lugnt! :)


Men innan dess så har jag en hel skoldag framför mig =/

Ovido - Quiz & Flashcards