K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 28 januari 2008

Ont

Av Kikki - 28 januari 2008 21:43



Nu har älskling åkt hem. Vi låg i min säng och kollade på film och åt godis. Mitt i alltihop blev det lite jobbigt men älskling fick mig snabbt på andra tankar. Vad skulle jag göra utan dig?


Jag har fått världens utslag på mitt ben och det gör så jädrans ont och kliar, jag förstår inte vad det är =/ Det är så irriterande för jag kan inte slappna av så jag undrar hur jag ska kunna sova inatt? Imorgon ska jag iaf till skolan, har ju psykologi och det vill jag inte missa :D


Det känns lite jobbigt ikväll eftersom jag gjort så mkt idag som jag verkligen inte "fick" göra förut. Men jag ska ju leva så då är dom tankarna SÅ FEL!





Av Kikki - 28 januari 2008 16:18


Ja, då har man på sig ett par byxor som mor nyss köpte åt mig. Mina "gamla" byxor fanns inte, eller dom fanns men inte i storleken jag behövde :( Så det fick bli ett par ljusare som inte alls är lika fina =/


Nu kmr strax tommy, jag sa att jag var så godissugen och nu ska vi åka och köpa godis på en måndag. Ja, det var flera år sedan men man lever bara en gång. Jag kan lika gärna fortsätta äta för jag har ändå ätit som en jag vet inte vad idag så det spelar ingen roll.


Sen ska vi hit och jag ska väll äta middag då och sen ska vi kolla på film och äta godis! Mys med min älskling. PRECIS vad jag behöver just nu :)



Av Kikki - 28 januari 2008 11:34



Mamma kom in till mitt rum imorse när jag gått och lagt mig i sängen igen. Hon förstod att jag inte mådde bra så vi pratade en stund, och senare idag ska vi ner på stan och köpa nya byxor. Men jag vill nog ha likadana som jag köpte häromveckan fast större storlek nu..


Min moder fick verkligen övertala mig om att jag måste acceptera att jag inte kan ha så liten storlek på byxor. Jag hade ju förfan mycket större storlek förr i tiden och ändå mådde jag så bra och hade pojkvän så jag kan ju inte ha sett allt för jävlig ut?


Idag så hade jag ju tänkt läsa ut min bok. Men jag kan inte läsa för min koncentration är sämst, det går verkligen inte! Jag kan inte läsa böcker, och speciellt inte böcker som är skriva för 100 år sedan. Hur ska det här gå?


Imorse var det mkt tankar i mitt huvud om hur jag skulle göra? Men jag kom fram till att jag inte ska släppa allt nu när jag kommit igång med allt. Så inget fuskande har det blivit för jag ska springa vårruset! 





Av Kikki - 28 januari 2008 08:23



Gick upp klockan 8 för jag hade ju tänkt gå och sola idag innan skolan eftersom jag verkligen ser ut som en isbjörn nu. Att jag valde just en isbjörn har att göra med att den nog inte heller skulle kunna ha kläderna i min garderob, vilket jag inte heller verkar kunna ha?


Det kändes verkligen motigt att gå upp ur sängen för att gå till skolan, men jag tänkte att jag ska gå ändå. Så jag gick upp och såg kommentarérna på min blogg och dom värmde verkligen så då bestämde jag mig för att gå till skolan! Än så länge gick allt bra. Men då var ju frågan vad man skulle ha på sig?


Glömde mina normala jeans hos tommy, eller ja dom är nog inte så normala längre eftersom dom börjar bli för små också. Sen tänkte jag att jag kunde ta mitt långa linne och strumpbyxor, men det går visst inte heller att ha längre..Nu kan jag lova att det är mer än kaos i min hjärna, jag orkar inte tänka. Det är nu man måste välja. Jag förstår inte, men jag verkar fungera tvärtemot alla andra med liknanade problem. Nu när jag är "normal" så känns det jobbigare att gå till skolan för då är jag verkligen inte ett dugg nöjd, vilket jag var när jag var mindre, och med de orden ska jag lägga mig...


Kan ju hoppas att jag kläderna passar bättre om en timme? Då ska jag nämligen göra ett till försök att gå till skolan. Kan ju alltid ta mammas kläder annars, dom kanske passar mig nu.





Ovido - Quiz & Flashcards