K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Kikki - 8 januari 2008 20:21


Idag fick Annika mig att inse att jag måste ta och lyssna till mig själv och inse SANNINGEN! Hur det egentligen är. Fick verkligen ut mycket idag känner jag. Hon sa till och med saker som jag helst inte hade velat höra, men jag förstår att det kommer att bli så om det blir sämre. Men jag måste orka, vill inte missa. Jag ska kämpa på!


Tommy var här förut en stund. Vi kom fram till vissa saker som känns så jobbiga, för oss båda. Men det måste bli så, allt pga mig =/ Jag önskar verkligen att allt bara kunde bli bra med mig så skulle mitt liv vara perfekt! Kommer sakna ihjäl honom kan jag lova :( Fast vi kommer såklart ses, för annars vet jag inte hur jag skulle klara mig. För jag kommer aldrig sluta älska dig!

Av Kikki - 8 januari 2008 12:52


Lika bra att skita i hela kursen nu, jag orkar verkligen inte. Varför väljer jag jämt praktiska kurser när jag vet att det är stor chans att jag inte kan fullfölja dom? Men trodde verkligen det skulle funka den här gången, så 100 poäng bort för att jag väljer fel, aerobicsen blev jag tvungen att sluta i, och nu likaså dansen. Kan få godkänt i dansen om jag är med nästa vecka, men det klarar jag inte av. Ja, dom flesta tror säkert att det bara är att gå dit och dansa? Men så känns det inte för mig, jag gör vad som helst för att slippa. Jag får ta hand om allt efter studenten och när det känns bättre med allt..Jag blir bara så less på mig själv varför jag inte orkar med någonting längre? Allt blir bara förstört ! Nää, nu ska jag sluta klaga här.


Har inte gjort någon nytta alls idag, kanske borde öppna naturboken o läsa lite? Äh, det får bli ikväll. Då ska jag även plugga lite moralfilosofi, inte för att jag brukar plugga inför filosofiprov för det är bara att babbla på, men borde kolla igenom det lite iaf och se vad moralsofi handlar om. För jag kommer inte ihåg någonting av det (a).


Jag har ju även inte filosofi boken hemma eftersom jag är så smart av mig. Men ska åka förbi och hämta den på skolan innan jag ska på möte med Annika.



Av Kikki - 8 januari 2008 10:18


Åh, känner mig så hängig idag med =/ Huvudet spänner som in i helvete och halsen är ju inte direkt bättre, känns jätte tjockt =/ Behöver te!


Jag gjorde ett test nyss för vilket yrke man skulle passa för, såg det på Carros blogg ;) Det är helt sjukt, men jag har ju funderat rätt mkt på att bli sjuksköterska, och såhär står det!


"Du är en sjuksköterska!

Genom avancerade beräkningar och topphemliga formler har superdatorn räknat ut att du är en sjuksköterska. Grattis! Då är det bara att börja laga människor.


Sådan är du

Du är både blyg och passionerad. Du var troligtvis hemligt förälskad i någon i paralessklassen hela grundskolan, utan att någon märkte ett dyft. Eftersom du dessutom är relativt noggram och ansvarstagande, så pasar du perfekt som sjuksköterska. Du tar gärna hand om andra människor, med förhoppningen om att någon ska ta hand om dig. Någon dag."


http://www.jobbafrisk.se/yrkestestet.php


Haha, inte för jag kmr ihåg att jag var hemligt förälskad i någon i min paralellklass, men annars stämmer det nog :) Sen står det att om jag har problem med handneksam så ska jag bli psykolog! Haha, men handeksam har jag aldrig haft så det är ingen fara ;)


Men nu ska jag ta och äta frukost!



Ovido - Quiz & Flashcards