K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg under februari 2008

Av Kikki - 29 februari 2008 15:58

Blir träning ändå, Sara ska ju med också så! :D

Sen åker jag direkt till syrran. Hon har köpt en massa gott vi ska äta ikväll så nu kmr jag kunna äta det med gott samvete iaf ;)

Älskling kmr och hämtar mig där senare ikväll så ska jag sova hos honom <3


Men nu ska vi åka, hoppas verkligen det är Monika!

Av Kikki - 29 februari 2008 13:12


Jag har blivit sämst på att skriva nu förtiden. Fast jag är så slarvig när jag skriver också, kan nog bero på det också men ändå (a)

Såhär skrev jag tex till syrran på msn nyss:

Kikki / säger:

för en normal mämmosla är det



Det var ju iaf en rolig sak idag..

Mämmosla =människa!

Av Kikki - 29 februari 2008 12:42



Ja, vad ska man säga? Jag är så trött efter 2 dagars dålig sömn. Borde egentligen ha sovit några timmar nu men då kmr jag aldrig orka iväg och träna sen. Ska ju iväg och handla vid halv 3 också. Men jag känner absolut ingen lust för att träna idag eller visa mig bland en massa folk. Ja, jag var nere på stan förut men då har man ju jacka och allting så då ser  man väll kanske normal ut iaf.


Vi får se hur det blir med träningen sen. Jag vet hur bra jag mår efteråt! Så antingen går jag dit även fast jag inte orkar så jag känner mig nöjd efteråt, ELLER så skiter jag i träningen och går runt med dåligt samvete hela kvällen? Fast dåligt samvete går jag ju runt med jämt så det spelar ju egentligen ingen roll.


Jag ska ju till syrran på myskväll idag också, så vi ska ju äta mat och hyra film och äta godis och allt. Så det hade känts bättre om jag tränat innan. Men så ska man inte resonera. Man ska inte träna för att man måste, men ska träna för att man VILL och känner sig sugen på att träna! ALDRIG ANNARS!











Av Kikki - 29 februari 2008 11:28



JA! :D Igår så hade jag tänkt köpa ett linna på Gina, men eftersom man måste ha ett svart linne i samma modell som det andra linnet, så visste jag inte om jag ju skulle hitta ett linne att ha under :/ MEN IDAG..

Då gick jag in på Vero Moda och såg ett sånt där svart linne och jag blev överlycklig och köpte det på en gång och sen gick jag och köpte linnet från Gina. Så nu har jag något att ha på mig på lördag! Jag längtar så mycket! Jag behöver lite partaj nu så jag slipper tänka på allt skit!


Jag ska följa med älskling och hans kompisar på förfest till deras kompis som fyller år! :)


På vägen hem från stan så köpte jag en tomatciabatta, dom är så goda! Så nu ska jag göra iordning lite kaffe och äta den och kolla på tv =)



Av Kikki - 29 februari 2008 08:10



Fick inte sova så mkt inatt heller =/

Älskling har åkt iväg till jobbet och jag håller på och fixar i ordning mig. Det är så skönt att ha lite mindre hår så tar det ju inte 100 år att platta det!


Ska gå ner till stan vid 10-tiden och se om jag hittar något. Inte för jag har så mkt pengar men något borde jag ha råd med :)



Av Kikki - 28 februari 2008 20:37


Min älskling är verkligen den bästa! Jag skulle ju såklart se på du är vad du äter eftersom det var en lite speciell tjej med idag. Vi såg 10 min, innan jag blev ledsen och älskling bytte kanal. Jag är så glad att jag har dig Tommy!


Det känns fortfarande jobbigt + att jag har jätte ont i magen, men men. Jag oroar mig för hur det ska gå och sova inatt, känner mig så orolig =/

Fan, jag som verkligen ville se på du är vad du äter idag, men jag är nog inte reda än..


Nu är jag iaf nyklippt och nyslingad ;) Mamma och Tommy tyckte det blev jättebra iaf och jag är väldigt nöjd jag med. Blev rätt ljust (a).


Sen kom älskling och hämtade mig också åkte vi in till stan en stund och tommy köpte jeans och jag en lite längre kofta från cubus. Ska nog ner på stan och shoppa lite mer imorgon tror jag. Har ju inte hittat något att ha i helgen än :/


Vi orkade inte åka på någon restaurang och äta, för vi kände oss så ofräscha. Så det blex driven på max, haha. Jag köpte en jätteäcklig sallad, uscha! Men nu ska jag lägga mig och mysa med älskling och kolla på efterlyst. Fast först morötter även fast min mage nog inte vill ha det just nu..

Av Kikki - 28 februari 2008 09:56


Nu är jag hos älskling. Kunde inte somna om imorse som vanligt då tommy åkte iväg till jobbet :/


Så jag har inte gjort så mkt alls, var på ica en snabbis förut och satan vad kallt och blåsigt det var ute =/


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tänkte väll ta bussen ut till birsta vid 12 så kan jag gå runt och kolla lite innan jag ska klippa och slinga håret kl 2! Det ska bli så skönt och underbart att äntligen få håret fixat! Jag älskar verkligen när folk håller på med mitt hår! Hoppas jag får någon bra frisör bara :)


Lär ju vara klar vid kvart i 4 och då har nog älskling hunnit ut till Birsta så ska vi gå runt och kolla och jag ska shoppa. Vill ha något nytt till lördag! ;) Får låna pengar av älskling eftersom jag inte får mina pengar förrän imorgon (a)


Sen ska vi försöka hitta något mysigt ställe där vi ska äta =)


Jag som skulle till skolan idag, jag hade verkligen sett fram emot det! Men som vanligt gick det åt helvete med det :(


Önskar att jag kunde somna om när älskling åkt iväg till jobbet men jag kan verkligen inte =/ för dagarna blir så långa när jag inte är i skolan. Sen känner man sig bara ännu mer misslyckad när man verkligen är peppad för att gå till skolan, men sen skiter sig allting. Så Annika tyckte jag skulle försöka att sova lite längre på dagarna och inte gå upp varje morgon kl 6 och försöka ta mig till skolan. ALLT blir bara värre när jag bara misslyckas gång på gång.


Fick förresten reducera bort mental träning kursen! Så nu kmr jag få ut slutbetyg ändå! :D Var ju egentligen försent för att få reducerat nu, men det fanns ju en bra anledning så det var nog därför jag fick det =) Det känns skönt!


Inatt sov jag verkligen jättedåligt också. Drömde jättehemska drömmar, och när jag vaknade vid halv 2 så var jag helt säker på att jag hörde en brandvarnare tjuta från våningen under. Men det var nog bara inbillning, för huset står kvar nu iaf..


Ikväll är det ju "du är vad du äter".Hatar egentligen det programmet nuförtiden men ikväll ska det ju vara en intressant tjej med så det måste jag se :)



Av Kikki - 27 februari 2008 13:12


Näe, idag är det ingen bra dag. Börjar få ont i huvudet också, men jag tror det är för jag druckit så mycket kaffe idag, och inget vatten alls nästan så nu blir det till att dricka vatten istället.


Skulle ju egentligen träna ikväll, men jag tror inte jag har någon energi för det idag tyvärr..Kanske tar en promenad upp till älskling istället. Det är ju faktiskt en bit att gå från stan till granloholm, också är det nästan bara uppför. Så jag kör nog på det istället. ELLER så får kanske tommy hämta mig på stan, vi får se..


Men jag blir nog på bättre humör sen när jag får träffa Annie och Carro på stan. Det är så tråkigt att bara sitta hemma, och jag kan inte koncentrera mig på något skolarbete heller =/







Ovido - Quiz & Flashcards