K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Kikki - 18 januari 2008 13:48


Idag är jag så glad och känner bara för att lämna helvetet bakom mig. Hoppas det håller i sig nu bara! :D har typ ätit upp halva köket som jag brukar säga, men känner mig ändå på topp! Ska ju träna sedan också så då måste man äta annars orkar man inte :) Skulle vara så kul om jag kunde få springa tjejmilen i sommar. Fick ju inte göra det förra sommaren =/ Jag vill verkligen fixa det här nu! Sen vill jag ju såklart springa Vårruset också! Ja, jag vet att jag satt och tänkte såhär förra vintern också och då gick det år helvete, men man kan ju alltid hoppas att det inte gör det den här gången? Det är bara att kämpa på!


Imorrn ska ju jag och Carro äta pizza också ;) Förstå gången för oss både på väldigt lång tid! :D


Men nu ska jag gå och packa träningskläderna, ska snart iväg och handla nu med mor.


Ska bli så mysigt ikväll hos syrran! :)

Ovido - Quiz & Flashcards