K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Kikki - 20 januari 2008 23:46


Idag har allt varit så perfekt! Kom till Tommy vid 3-tiden och då tog vi det bara lugnt, och sen beställde vi hem pizza! Ja, precis ni hörde rätt. Så nu har jag ätit pizza två gånger på två dagar! Men jag tänkte ju att jag måste ta igen alla gånger som jag inte ätit pizza nu under det senaste året ;) Åh, det är ju så gott! Sen så var vi ju på bio också, National treasure, den var jättebra :) När den var slut så åkte vi hem till Tommy en stund och vid 10 tiden åkte jag hem och nu sitter jag här och har nyss ätit popcorn. Men jag är inte ett dugg mättare för det?


Men nu ska jag gå och göra något, borde sova men jag har ingen lust med det :D



Av Kikki - 20 januari 2008 11:44



Ja, igårkväll började ju mitt försök mot livet! Hela dagen gick jag och var festsugen och ville verligen ut. Men jag tänkte att det är ju ändå inte bli något så jag satt kvar och nördade vid datorn TILLS anneli plötsligt skriver till mig och frågar om jag inte ska med på krogen. Jag fick beslutsångest, eftersom jag satt i mjukiskläder och hade tvättat bort allt smink. MEN jag bestämde mig ändå för att följa med ut, så det blev en snabbsminkning, kände mig inte så festfin dock men jag hade kul ändå! Blev tyvärr så att jag fick vara nykter för annars hade jag inte kunnat tagit mig någonstans, så jag tog bilen bort till Anneli och var där en stund innan vi begav oss ner mot stan och BK där vi träffade Emma och folket :)


Så igår var första gången jag var NYKTER på krogen, det var inte så tråkigt som jag trodde. Det var ju mkt roligare än att bara sitta hemma iaf.

Senare på kvällen kom Tommy och Kricka bort till BK så då hängde jag på dom lite :) Vid halv 3-tiden ville Tommy åka hem så då skjutsade jag hem honom. Vi satt i bilen och pratade lite innan jag åkte hem :)


Nu har jag nyss duschat eftersom jag tog mig upp 9 imorse och åt frukost och sen åkte jag och tränade. Ikväll ska Tommy och jag på bio! :D Fast jag ska försöka komm dit vid 3-4 tiden så jag får lite mer tid med honom.


Nästa helg hoppas jag på utgång igen, och då ska jag dricka och leva livet! Det är dags att börja ta tag i sitt liv.


Imorgon har jag bara en lektion tror jag, sen måste jag nog ner på stan en sväng..


Även att jag sitter vid nere datorn nu för internet funkar inte i mitt rum nu för pappas kompis är här och tapetserar om syrrans gamla rum och då har dom dragit ut någon sladd så inte mitt internet funkar :@


Men nu ska jag gå och äta lunch!



Ovido - Quiz & Flashcards