K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Kikki - 7 januari 2008 18:55



Satt och tänkte tillbaka lite, och jag kom på att allt var så bra när man var mindre, det var så himlans skönt! Man behövde inte tänka på någonting, man bara flöt med! Saknar verkligen Cypernresan som mormor och morfar bjöd min familj, mina kusiner och deras familjer. Det var så underbart!

Vill utomlands NU! Men hej, jag har absolut inga pengar :/ Önskar jag kunde få ta av mina fonder, men dom pengarna ska jag ju ha till jag flyttar hemifrån, och ett extrajobb är det sista jag orkar med just nu :(


Men nu ska jag lägga mig i sängen med lite frukt!


Känns som jag bloggar lite för mkt idag (a)

Av Kikki - 7 januari 2008 16:08



Funderar på att vara hemma imorgon? Skulle verkligen behöva det, eller ja, min förkylning skulle behöva det. Har frysit som en tok idag med, pappa tyckte jag skulle kolla om jag har feber? Kanske borde göra det. Men åh, jag blir så arg. Jag vill inte vara sjuk nu, jag vill träna :( Men på lördag, är det afropower 10.40 och det ska jag gå på! Bara jag får med mig någon (a)


Jag har verkligen försökt läsa IR idag, men jag läser och förstår inte ens vad jag läser för jag har så ont i huvudet. Usch, känner mig inte frisk idag. Vill bara lägga mig under mitt täcke nu och kolla på tv, men det är lite för tidigt för det än tycker jag (a).


Näe, man kanske ska kolla på lite O.C

Av Kikki - 7 januari 2008 10:30


Naturprovet gick åt helvete, och gud vad jag stör mig på att vår naturlärare kallar mig Ronja hela tiden! Hon har liksom känt mig länge nu, så idag på provet säger hon "Nu får Christine och Ronja sluta prata, annars får ni gå härifrån" Jag kanske får byta namn till Ronja ;p


Sen gick jag och Natalie till datasalen på GA och kollar fc, och där står det att vi inte har någon religon :D Så då gick jag hem och pratade med älskling en stund och sen la jag mig i sängen och läste veckorevyn, som jag köpte på ica på vägen hem :) Men nu har jag redan läst ut den =/ Så nu får jag sitta och läsa bloggar istället.



Av Kikki - 7 januari 2008 07:01


Trodde förkylningen skulle vara på bättringsvägen, men idag känns det bara sämre. Känner mig så hängig idag =/ Tänkte stanna hemma idag men måste ju försöka med naturprovet, och sen ska jag nog gå på religionen också. Men sen måste jag hem och lägga mig. Det fattas bara feber nu så kan det inte bli värre, eller ja, vi kanske ska ta lite vinterkräksjuka på allt också? Det skulle ju vara trevligt det.





Ovido - Quiz & Flashcards