K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Kikki - 23 januari 2008 14:32


Nu känns allt bättre :D Jag fick bort dom där jobbiga tankarna. Man måste försöka att se framåt, och jag får ingen bra framtid om jag låter tankarna bestämma. Jag har så mycket att se fram emot i mitt liv, och man lever bara en gång så nu ska jag vara glad!


Ska åka till Tommy snart, eller ja, han slutar halv 4 så jag ska väll se till att vara där då iaf :) Saknar honom redan, men det är ju inte så konstigt eftersom han är världens underbaraste! :)


Får se hur länge jag kan stanna hos Tommy. Jag måste nämligen åka och hämta mamma när hon kommer hem från Umeå, antingen vid 8 eller 10 blir det ungefär.



Av Kikki - 23 januari 2008 12:51



Nu skulle jag kunna gå och gräva ner mig någonstans. Varför kan jag aldrig göra något normalt? För mig är det typ ALLT eller INGET och idag är det en ALLT dag, och jag HATAR dessa dagar. =/ Aja, men får försöka tänka positivt ändå. Tänk om min klädbeställning hade kunnat kommit idag då hade den här dagen blivit lite bättre.


Men men, får se om jag kanske åker till tommy en stund sen för att få tänka på något annat?


Men man kanske skulle ta sig en pirog nu så jag kanske blir mätt? För jag blir ju aldrig mätt längre. Min kropp är nog lite förvirrad för tillfället och det skulle jag också varit om jag var den. Jag har ju inte behandlat den på bästa sätt precis så jag stå ut med den här känslan..



Av Kikki - 23 januari 2008 09:09


Det var inte så kul att sätta sig i en iskall bil imorse när jag skulle hem från Tommy. Men jag tog mig hem iaf och nu sitter jag här och gör ingenting, ska väll ta och sminka mig snart. Sen ska jag ner till skolan vid 11-12 tiden för att ha samhälle som jag bara hinner vara på en stund eftersom jag ska till min dietist sen och det känns så ONÖDIGT! Det är bra att gå dit när man har behov av det, men det har jag verkligen inte idag. Hon lär ju bli lite chockad över hur jag mår nu, för när jag var där senast så var hon så orolig. Så nu behöver hon inte vara det längre iaf :)



Ovido - Quiz & Flashcards