K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 19 januari 2008

Av Kikki - 19 januari 2008 19:20


Jag är så jävla less på det här nu, så nu ska jag försöka bli normal, igen! Innan det här helvetet mådde jag hur bra som helst. Jag orkade umgås med mina kompisar, pojkvän och bara leva livet och festa och allt man ska göra i min ålder. NU orkar jag ingenting, eller ska man säga orkade ;) För nu ska jag börja "orka" mera för jag ska verkligen försöka skärpa mig nu! Jag vill inte slösa bort mer tid på den här skiten!


Jag vill verkligen att det ska bli jättebra mellan mig och Tommy igen, och inte ha det som vi har det nu. Det var så himla mkt bättre förut. Det finns verkligen inga fördelar med att hålla på som jag gjort alldeles för länge nu, eller ja, man känner sig mer nöjd och "duktig" Men man borde kunna vara nöjd med sig själv utan dra ner på något som man måste ha för att kunna leva? Det är bara att börja jobba på det där självförtroendet som inte är så bra tyvärr.


Fortsätter jag som jag gjort så kommer jag minnas studenten som något jobbigt? Studenten är något jag sett fram emot ända sedan jag var liten. Jag trodde ALDRIG det skulle bli min tur att få ta studenten, men nu är det snart dags ;) Sen vill jag ha en framtid med min Tommy! Vilket jag inte får om jag fortsätter som jag GJORT! Sen älskar jag verkligen barn och det är verkligen något jag längtar efter. Men vem vet, fortsätter jag som jag GJORT kanske det inte går så lätt heller? Det finns verkligen INTE EN ENDA FÖRDEL MED ATT DRA NER PÅ NÅGOT ALLA MÄNNISKOR BEHÖVER FÖR ATT ÖVERLEVA! 


Jag vill kunna träna och äta precis vad jag vill, och det ska jag börja med. Träning är något som jag alltid kommer att hålla på med för jag älskar verkligen det, men det är inte kul att träna när man känner att man håller på att svimma för man inte fått i sig tillräckligt med energi! Man ska träna för att bli BÄTTRE och för att få mer energi till annat, man ska inte träna för att bryta ner kroppen som är något jag varit expert på väldigt länge nu!


Jag vill ut och festa mer och bara leva livet med alla mina underbara kompisar som man inte precis kommer närmare när man gör som jag GJORT! Saknar er verkligen! Men nu ska jag tillbaka och bli den gamla vanliga kikki!


Måste bara skriva en sak till. PIZZA PLAYA HAR STANS GODASTE PIZZA! Den var så underbar. Jag åt en bolognese med extra lök på, och Carro åt en Vesuvio. Det var så jädrans gott! Vi åt upp allt!


Inte nog med det så har jag nyss ätit upp allt naturgodis och VANLIGT godis som jag köpte idag på stan. Jag är proppmätt, men känner jag mig själv är jag nog hungrig snart igen. JAG ÄR JÄMT HUNGRIG! :s Så det blir nog popcorn ikväll också (a) Jag känner inte igen mig själv. Men hur kul är det att sitta hemma en lördagkväll när dom flesta är ute och festar som tex Tommy? =/ Jag vill också!


JAG ÄLSKAR DIG TOMMY! Det ska vara du och jag, och inget ska få förstöra det, och minst av allt alla mina tankar som är helt fel.


SÅ NU KÖR VI!


Av Kikki - 19 januari 2008 12:40


Ja, här sitter jag och dricker kaffe och håller på och sminkar mig lite medan. Ska ju ner på stan sedan och träffa Carro vid 3-tiden. Sen ska vi gå och äta pizza till middag :) Det ska bli så gott!


Jag känner mig så konstig nu förtiden. Som nu har jag nyss ätit och känner mig mätt, men samtidigt känner jag mig jättehungrig. Haha, jag förstår inte vad det är med min kropp. Jag vet inte vad den vill nu förtiden? Om den vill ha mat eller inte? Men jag känner mig verkligen mätt också det är det som är så sjukt.


Sen så undrar jag om jag ska vara lat och ta bilen till stan sen, det regnar ju faktiskt ute (a) Tror det blir så.


Men nu borde jag nog ta och vika ihop alla kläder som jag slängt ut på golvet, hade lite svårt att bestämma mig för vad jag skulle ha på mig idag.



Av Kikki - 19 januari 2008 00:09


Ja, det är precis vad jag har :) Hon är så himla bra på alla sätt och vis, man kan verkligen prata med henne om allt. Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan henne? Tänk vad hemskt att inte ha en storasyster (a) usch, vad hemskt och tråkigt =/ Det känns så skönt att veta att hon kommer finnas är hela mitt liv vad som än händer :) Vi hade så himla mysigt och kul ikväll så jag vet inte vad jag ska börja berätta om?


Åkte som sagt ner och tränade med Sara på friskis, passet blev extra jobbigt för Monika som egentligen skulle ha passet kom senare så då fick en annan ledare hoppa in och köra uppvärmningen. Jag och Sara var helt slut efter det där passet. Sen skjutsade jag hem Sara och sen åkte jag till syrran. När jag kom dit så kollade jag runt i lägenheten eftersom jag inte varit där sen allt blev klart. DET VAR SÅ FINT! Blir så avundsjuk (a) Hon hade verkligen fått till det bra! :)  Men jag hoppade in i duschen rätt fort när jag kom dit och sen började vi laga tacos, och  jag åt som en dåre eftersom jag satt och tänkte på tjejmilen. Jag ska verkligen försöka tänka på det när det känns jobbigt, det tyckte mamma lät som ett bra förslag också ;) Så då satt vi där och åt och pratade.


Sen satte vi oss i soffan och pratade ännu mer och masserade varandra, haha. Jag har "spökfingrar" enligt syrran. Hon tyckte det var så skönt (a) haha. Sen drack vi kaffe och jag smakade iaf på någon daimkaka, inte så mkt men jag smakade iaf. Det blev desto mer av popcorn senare iaf (a) Sen började vi komma in på lite roliga och intressanta saker och det slutade med att vi satt vid datorn och kollade runt lite om det vi nu pratade om. Det är ju jädrans intressant må jag säga (a) Tänker inte säga vad vi pratade om! :D Vi kollade även runt en massa på asos.com och vi hittade jättemkt fina kläder. Ska prata med mamma om att jag ska beställa två tröjor därifrån, men hon måste fixa det eftersom jag inte har någit VISA kort. 


Vi hade iaf verkligen jättetrevligt, och nu är jag mätt som en jag vet inte vad. Men man kanske skulle försöka sova nu? Men jag har världens energi just nu så jag vet inte vad jag ska hitta på? Läsa lite bloggar kan man alltid göra ;)

Ovido - Quiz & Flashcards