K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Direktlänk till inlägg 19 januari 2008

Världens bästa syrra!

Av Kikki - 19 januari 2008 00:09


Ja, det är precis vad jag har :) Hon är så himla bra på alla sätt och vis, man kan verkligen prata med henne om allt. Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan henne? Tänk vad hemskt att inte ha en storasyster (a) usch, vad hemskt och tråkigt =/ Det känns så skönt att veta att hon kommer finnas är hela mitt liv vad som än händer :) Vi hade så himla mysigt och kul ikväll så jag vet inte vad jag ska börja berätta om?


Åkte som sagt ner och tränade med Sara på friskis, passet blev extra jobbigt för Monika som egentligen skulle ha passet kom senare så då fick en annan ledare hoppa in och köra uppvärmningen. Jag och Sara var helt slut efter det där passet. Sen skjutsade jag hem Sara och sen åkte jag till syrran. När jag kom dit så kollade jag runt i lägenheten eftersom jag inte varit där sen allt blev klart. DET VAR SÅ FINT! Blir så avundsjuk (a) Hon hade verkligen fått till det bra! :)  Men jag hoppade in i duschen rätt fort när jag kom dit och sen började vi laga tacos, och  jag åt som en dåre eftersom jag satt och tänkte på tjejmilen. Jag ska verkligen försöka tänka på det när det känns jobbigt, det tyckte mamma lät som ett bra förslag också ;) Så då satt vi där och åt och pratade.


Sen satte vi oss i soffan och pratade ännu mer och masserade varandra, haha. Jag har "spökfingrar" enligt syrran. Hon tyckte det var så skönt (a) haha. Sen drack vi kaffe och jag smakade iaf på någon daimkaka, inte så mkt men jag smakade iaf. Det blev desto mer av popcorn senare iaf (a) Sen började vi komma in på lite roliga och intressanta saker och det slutade med att vi satt vid datorn och kollade runt lite om det vi nu pratade om. Det är ju jädrans intressant må jag säga (a) Tänker inte säga vad vi pratade om! :D Vi kollade även runt en massa på asos.com och vi hittade jättemkt fina kläder. Ska prata med mamma om att jag ska beställa två tröjor därifrån, men hon måste fixa det eftersom jag inte har någit VISA kort. 


Vi hade iaf verkligen jättetrevligt, och nu är jag mätt som en jag vet inte vad. Men man kanske skulle försöka sova nu? Men jag har världens energi just nu så jag vet inte vad jag ska hitta på? Läsa lite bloggar kan man alltid göra ;)

 
 
Camilla

Camilla

19 januari 2008 10:32

Åhh va mysigt med en syster, själv är jag ensambarn, lite trist! :/

http://camillini.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kikki - 21 januari 2011 20:09

Nu har jag fått hem min älskade dator ;) I och med det känner jag också att jag, som vanligt vill vara jobbig med er, och byta blogg IGEN! Jag vet ju själv att det är blogg.se det ska vara för bloggplatsen tröttnar man på när man inte kan hålla på me...

Av Kikki - 21 januari 2011 14:27

    Här är Tommys bilhistorik, när vi blev tsm hade han den där lilla röda. Mycket roliga äventyr med den. Glömmer aldrig när JAG skulle köra den till Liden där vi skulle på fest, hade Sara där framme med mig, men sen hade jag 2 fulla karlar där b...

Av Kikki - 21 januari 2011 07:42

Ett helt okej pass igår på friskis! :) Blir nog någon mer gång, inte världens bästa musik, men den dög och sista låten var bra, en sån där låt som man blir peppad av så man bara kör på och kan ta ut sig ordentligt :D Imorse provade jag dom här n...

Av Kikki - 20 januari 2011 12:52


  Nytt i garderoben, fyndade på Nellys mellandagsrea! Alltid velat haft den här tröjan också!  :) Blev ju inget av med den där nyårsklänningen eftersom den kom EFTER nyår :/ men det var ju bra på ett sätt så fick jag den här tröjan och pengar till...

Av Kikki - 20 januari 2011 10:15


Kan inte dagis börja sätta upp lappar när det går magsjuka? Vet ju själv att toppen av detta skit brukar vara i januari, men eftersom det gick så mkt magsjuka på Albins dagis i november/december så trodde jag det skulle vara slut där MEN idag fick ja...

Ovido - Quiz & Flashcards