K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg under januari 2008

Av Kikki - 6 januari 2008 20:39


Ja, kul med skola imorrn? Känns verkligen TRÅKIGT! Har även naturomprov kl 8 när jag egentligen har sovmorgon till 10.15 Det där provet kmr inte ta mer än en halvtimme heller så det blir ju kul att gå och vänta i nästan två timmar? Förstår inte ens hur jag ska kunna gå i skolan imorrn med min förkylning, är verkligen en rejäl förkylning jag dragit på mig!


Det är ju bra tajming jag har också, det är ju liksom gratisvecka

på ego :( Men i mitten av veckan ska jag minsann dit ändå! Lite afropower skulle inte sitta fel (a) Jag har blivit så lat med träningen så det är ju hemskt.


Nu ska jag gå och fixa i ordning lite te och frukt och lägga mig i sängen och kolla på paradiset, har ju sett den förut men jag tycker den är så bra så jag kan se den igen (a)


Saknar min älskling gör jag också nu! :(





Av Kikki - 6 januari 2008 12:58


Den här dagen hoppas jag förhoppningvis ska sluta bättre än gårdagen. Var ute och gick en sväng förut, jag har nu öppnat naturboken och läste 2 meningar, men sen tog det stopp. Jag orkar inte bry mig om hur det kmr gå..det får gå som det går..=/


Ska nog ta och fixa i mitt rum nu, orkade inte fixa klart igår. Ska ta in mitt bord igen tror jag och göra lite mysigt! :)

Av Kikki - 5 januari 2008 22:18


Ibland önskar jag att jag bodde ensam, för då hade det inte blivit som det blev nyss. Finns tyvärr för mycket här hemma som jag brukar klara mig att hålla mig ifrån, men ikväll gick det inte. Så om det kändes jobbigt förut, så är det bara förnamnet nu. Min mage gör så jävla ont också som att det inte var nog med allt annat. Måste nog lägga mig i sängen nu, kan knappt sitta =/


Hoppas jag kan sova inatt..antagligen inte :(

Av Kikki - 5 januari 2008 20:26


Inatt låg och funderade på om jag håller på att bli galen eller något liknande? Varför jag funderade på det har att göra med att jag verkligen haft jättesvårt att sova i 3 nätter nu och jag brukar jämt somna direkt när jag gått och lagt mig, så jag förstår inte varför jag inte kan sova nu förtiden?


Kollade på film och tog det lugnt hos älskling igår, och jag var jättetrött så vi gick och la oss, och släckte vid halv 12. Jag var helt säker på att jag skulle somna på en gång! Klockan gick, den blev halv 1 och jag bara låg och tänkte och tänkte..Sen vaknade älskling och var hur gullig som helst! Han undrade varför jag inte kunde sova, och då sa jag att jag hade så himla mkt i tankar som snurrade i mitt huvud, så vi låg och pratade i en timme och fick klarhet i att jag måste skärpa mig nu. Jag måste sluta ljuga för mig själv och alla andra. Men jag HATAR att göra andra besvikna. Det värsta är att jag inte riktigt sagt dom det är till en väldigt viktig person. Så på tisdag ska jag berätta ALLT hur det verkligen ligger till och att jag ALDRIG mått som jag gör just nu. Jag förstår inte varför det blivit såhär. Allt är bara en stor jävla KAOS! Måste ta och prata med mamma också, hon tar ingenting på allvar känns det som även fast jag försöker få henne att förstå. Vill helst inte berätta för henne, men har lovat älskling nu och det är nog det bästa jag kan göra nu. Får nog bli en pratstund med henne imorrn, så får hon ta och prata med lärarna. Ingen tar väll något på allvar om jag säger något :s


Sen så har man ju naturomprov på måndag? Vem har inte ens öppnat boken? och kommer antagligen inte heller att göra det. Jo, jag! Men jag har absolut ingen ork för det. Kommer inte orka läsa en mening, men måste väll göra ett försök imorgon iaf =(


Idag så for jag och tommy ut till birsta en sväng bara, när vi kom hem kollade vi på en jättebra film och drack te och jag satt inkurad i mitt täcke eftersom jag blivit så förkyld igen, och inte nog med det så är förkylningen 10 ggr värre den här gången. Jag tror inte mitt immunförsvar är det bästa just nu tyvärr..Men jag får skylla mig själv..


Sen vid halv 7 så kom ÄNTLIGEN mamma och syrran och hämtade mig hos tommy. Då åkte vi till syrrans lägenhet med lite saker, och nu har

hon flyttat på riktigt :( Känns tråkigt.. Sen åkte vi och köpte pizza och sallad till mig. Salladen var inte ens god, men pizzabröden gick iaf att äta som tur var.


Nu funderar jag på om jag ska gå och göra popcorn? Men jag har så jädrans ont i magen så får se hur det blir med den saken.


Tack för inatt älskling. Jag förstår inte hur du orkar prata om mina konstiga tankar mitt i natten. Det betyder verkligen mycket för mig ska du veta! Älskar dig!



Av Kikki - 4 januari 2008 12:37


Åh, idag borde man hålla sig borta från mig. För idag är jag på dåligt humör kan jag lova! Jag HATAR att vara det, för jag blir så otrevlig när det verkligen är det sista jag vill. Jag vet inte hur Tommy ska överleva när han kmr och hämtar mig vid halv 3. Vill bara sitta framför tv;n och göra ingenting idag. Hoppas älskling står ut med mig iaf. Man vet aldrig, jag står ju knappt ut med mig själv idag så.





Av Kikki - 4 januari 2008 09:22


Igårkväll gick jag och la mig vid 11 tiden och då kände jag mig verkligen jättetrött så jag trodde jag skulle somna direkt. Men så blev det inte, jag låg där och vred på mig en timme men kunde inte somna. Så till slut gick jag upp till mamma som satt o kollade på tv och då kom hon och masserade mig (a) så då vart jag lite avslappnad iaf, så då gick det lättare att sova sen iaf. Jag hade så mycket tankar och mådde väll inte allt för bra igårkväll så det kanske var därför det inte gick att sova, men massage fixar allt ;) Oftast..


Så idag bestämde jag mig för att gå upp tidigt iaf, vid halv 9! Så jag kan somna rätt så bra ikväll hos älskling iaf. Hatar att inte kunna sova! Har blivit jätteförkyld igen :(


Nu ska jag snart ta bilen ner till stan och sola hade jag tänkt, sen ska jag hem och duscha och fixa i ordning mig lite. Blir nog en siesta i sängen med lite tv också.



BK!

Av Kikki - 3 januari 2008 20:56


Idag kom vi fram till mkt hos Annika. Kändes bra att hon förstod att jag tycker att skolan tar mycket energi från mig. Så hon tyckte jag skulle prata med lärarna så jag kan få jobba mer hemma om jag har någon jobbig "period" som jag har rätt ofta nu tycker jag =/ Så det ska jag ta och göra, men inte just nu, men jag SKA, snart!


Sen tog jag bussen ner till stan också träffade jag syrran och jag fick med mig henne på BK, igen (a) Åt ju där igår med Carro också, men jag ÄLSKAR verkligen entrecotén med vanlig lök och purjölök med ris till. Finns inget godare. Det slår till och med kycklingsalladen på Coffée house, och då ÄR DET VERKLIGEN GOTT! Sen vid 6 tiden så begav vi oss genom stan och bort till Mittuniversitetet där syrrans nya lägenhetl ligger. Den var jättefin, kommer bli skitsnyggt när alla gardiner och möbler är uppe :) Nu kom vi nyss hem därifrån och jag känner mig väldigt trött kan jag lova. Har hänt mycket idag, men jag gillar det ;)


Fast känner mig inte alls laddad för fest i helgen =/ Vill helst bara ligga inne, och på lördagkväll vill jag göra det mysigt i mitt rum för då tar äntligen syrran med sig sin soffa som har varit i mitt rum nu ett halvår (a) Det har varit skönt att ha soffan men den tar ju sån plats.


Men nu ska jag läsa bloggar!


JA JUST, jag köpte även en röd bondelid tröja idag på MQ rean. Jag har funderat på att köpa en sådan tröja jättelänge, men har aldrig blivit av. Men idag så blev den min iaf :) Annars köpte jag bara lite smink, men det är alltid kul det med.


Skriver kanske mer senare ikväll!





Av Kikki - 3 januari 2008 10:12



Idag kanske det är carros sista dag att leva! Vi ska nämligen ta bilen ner till stan sedan med mig som chaufför. Men det borde gå bra, hoppas jag (a)


Igårkväll kollade vi på film och pratade och hade väldigt trevligt :) Har alltid så kul med Carro! Nu håller hon på o provar min volumemaster, det blir nog finfint :D Jag ska nog ta och platta håret jag med nu :)


Ska iväg till Annika senare idag. Sen ska jag o syrran äta middag på stan och sen ska jag hjälpa henne att ställa in köksgrejorna i hennes nya lägenhet som jag även ska få se för första gången idag :D Den är jättefin sa pappa :) Så det här ska bli en rolig dag! :)


Tjohej!

Ovido - Quiz & Flashcards