K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg under januari 2008

Av Kikki - 15 januari 2008 14:59


Nu ska jag snart upp till Annika, ska bli skönt att prata av sig lite. I need it! Sen blir det middag hemma, syrran ska komma hem och äta också :) Efter det ska jag ner till Vikky en stund.


Idag har jag faktiskt gjort lite natur. Men inte labbrapporten som jag borde göra men jag förstår inte hur jag ska göra. Jag tror jag får nöja med mig G i naturkunskap ändå. Pratade ju med min lärare att jag skulle kunna få VG, men det var DÅ, finns annat som är viktigare än att betyg tror jag iaf?


Imorrn ska jag till skolan iaf, fast har bara en lektion imorgon tror jag.


Men nu ska jag ringa tommy en snabbis innan pappa ska skjutsa mig till mitt "möte"

Av Kikki - 14 januari 2008 21:19


Nu känns allt så konstigt. Förut var jag helt säker på att jag skulle gå på skolan imorgon men nu känns det verkligen inte som jag kommer kunna ta mig dit? Den här dagen har varit rätt okej ändå så därför förstår jag inte varför skolan känns som en större börda än någonsin? Så det blir nog en hemmadag imorgon också.


Många undrar säkert hur jag kan vara hemma så mkt och undrar säkert om jag inte missar jättemkt?

Men skolan är det sista jag har tid och ork att tänka på, tyvärr :( Sen kan man alltid jobba hemma, så nu ska jag mejla lärarna och höra om det är något jag kan fixa hemma imorgon. Känns skönt att mamma berättat hur allt ligger till så dom inte tror jag inte är i skolan för jag inte orkar eller för att jag är "skoltrött". Varför jag är hemma har absolut inget med det att göra. Jag saknar att kunna vara i skolan, för hur kul är det att sitta hemma?  :(


Min danslärare är verkligen så snäll! Hon hade kollat igenom min närvaro och jag hade iaf deltagit aktivt i mer än hälften av kursen så jag skulle kunna få ett G ändå om jag skriver lite om Streetdance och sen antagligen är med och kollar på när dom andra dansar på fredag :) Tur att det finns några bra lärare som förstår  :)

Av Kikki - 14 januari 2008 11:42


Hemma idag då alltså. Jag känner mig så trött, hade svårt att sova inatt så det beror väll antagligen på det =/ Nu är jag ensam hemma, pappa är och tränar, han har verkligen börjat träna på riktigt. Det känns bra! Jag har ju bara tjatat hur länge som helst, och nu har han hållt på i några veckor, så jag hoppas det fortsätter såhär iaf.


Ska snart lägga mig i sängen och kolla på Providence och äta lite.



Av Kikki - 13 januari 2008 23:02


TACK! Jag blir så jävla ledsen över att mina "problem" ska ta över så mycket så jag inte ens orkar umgås med den jag älskar så himla mycket? Mitt huvud vill verkligen inte att jag ska må bra. Pratade nyss med Tommy i telefon, vi kom inte fram till så bra saker men jag får ju visst inte må bra så det finns inte så mycket att göra. Det ända jag hoppas på är att det vänder snart, innan det är för sent och jag har förlorat den jag älskar på riktigt.

Tänker inte gå på skolan imorgon iaf, jag tänker ligga i min säng hela dagen och sen ska jag träna med Sara på kvällen.


Du är så underbar Tommy, och dom här nästan 5 månaderna som jag har fått varit med dig har varit dom bästa i mitt liv! Jag trodde inte man kunde älska någon så mycket som jag älskar dig. Men som sagt, det kan bli fler månader om jag nu orkar vända det här. Det värsta är bara att den där kämparglöden är så långt borta..


Kommer verkligen sakna dig! :'(


Ska väll lägga mig i sängen, inte för jag kommer kunna sova.. 


Av Kikki - 13 januari 2008 12:16


Inatt har jag sovit, vaknat, sovit, vaknat, sovit och vaknat + att katten kom och väckte mig en gång och skulle såklart ut. Sen kunde jag inte somna om och då var väll klockan 6 så då låg jag och lyssnade på musik till halv 9 då jag gick upp. Det ända jag låg och tänkte på var att jag ville iväg och träna så halv 10 gick jag ner till Friskis. 


Nu har jag nyss duschat och städat lite. Jag hade ju tänkt att jag skulle plugga idag, lär verkligen inte bli så. Jag förstår inte ens hur jag ska skriva labbrapporten eftersom jag inte förstod ett skit av vad vi gjorde i fredags? Sen borde jag läsa lite i svenskaboken, som jag inte ens börjat läsa (a) Men imorrn ska jag plugga, försöka..


Ska iväg till Tommy vid 4-tiden sen :) Saknar honom så himla mycket nu! :(


Men nu ska jag fortsätta städa lite, jag gör verkligen allt för att inte behöva plugga. Men jag kanske ska vara duktig imorrn och gå och sätta mig på kulturmagasinet och plugga när vi slutat skolan? Har ju antagligen bara en lektion imorgon så :)



Av Kikki - 12 januari 2008 22:25


Vad är det för fel på alla träningsanläggnignar som öppnar 11 på söndagar? Dom ska öppna 7 varje dag tycker jag! Just nu skulle jag behöva träning. Trodde jag skulle kunna klara mig ifrån det nu ikväll, men nej. Så nu känns det alltså åt helvete och det lär det göra några dagar framöver. Hur svårt kan det vara? Jag borde gått och borstat tänderna så hade det ALDRIG hänt! ÅH! Nu ska jag skicka sms till tommy sen ska jag lägga mig i min säng..



Av Kikki - 12 januari 2008 21:59


Nu har jag nyss kollat klart på filmen jag hyrde. Den var väll helt okej, men väldigt hemsk. Man fick följa några ungdomar på deras skola. Sen slutade det med att en tjej tog livet av sig. Åh, det var så hemsk så tårarna kom till och med =/  Mamma vart helt i chock när hon kom in i mitt rum och såg vad jag kollade på, men hon såg bara den värsta scenen i filmen, slutscenen, när tjejen låg inne på toan.


Nu vet jag inte vad jag ska göra, känner mig lite trött men jag är nog inte det? Men lär gå och lägga mig snart, och om jag inte kan somna så kan jag ju alltid ta och kolla på filmen som mamma och pappa hyrde :)

Av Kikki - 12 januari 2008 16:14


Kom nyss hem från Birsta, var där med Carro :) Vi gick runt och kollade lite och jag åt en macka på Charm. 50 kr för en macka där, så jävla dyrt! Sen köpte jag en ny mobilladdare och ett långt linne på Monki :)


Nu är jag hemma och nu känns inte den här lördagen lika rolig längre. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra. ALLT jag vill är att du ska vara lycklig! På vilket sätt du är det struntar jag i! Men jag älskar dig så mycket så jag vill bara att du ska ha det bra! Vill såklart att du ska vara lycklig med MIG men det är ju rätt omöjligt för tillfället. Önskar verkligen inte det var så, men det lär ta ett tag innan jag kan vara lycklig på RIKTIGT! Jag vill tillbaka september, för då var ALLT så bra! Jag var verkligen lyckligast i världen som hade världens underbaraste kille och det har jag fortfarande såklart men det finns ju annat som är så himla mycket sämre nu tyvärr :(

Jag är ledsen att jag inte kan ge dig det du vill just nu. Men jag försöker verkligen, men det räcker inte långt märker jag.

Jag vill bara att du ska förstå att jag har aldrig älskat någon som jag älskar dig. Trodde verkligen aldrig att jag skulle kunna känna som jag gör nu, men min kärlek till dig går inte att beskriva i ord. Den är alldeles för stor för det. <3 JAG ÄLSKAR DIG TOMMY!


Ska väll ta och hjälpa mamma med maten snart och sen ska vi åka och hyra film. Sen ska jag bara ligga i min säng och ta det lugnt och kolla på film och förmodligen äta lite gott för en gångs skull.

Ovido - Quiz & Flashcards