K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg under december 2007

Av Kikki - 27 december 2007 13:12



Alltså tänk om man kunde köpa nya kroppsdelar? DÅ hade jag köpt en ny hjärna, UTAN TVEKAN, den hade fått kosta hur mycket som helst, men jag skulle ge alla pengar jag har och någonsin kommer att ha för att få en ny hjärna så jag slipper tänka så jävla mycket! För jag blir galen! Det är så jobbigt när nästan ingen förstår =/ Men som tur är så förstår vissa, vad skulle jag göra utan er? :) Tack för ni finns, jag hade aldrig orkat utan all peppning från er :) Bara jag kunde ta in allt lite mer, och inte bara låta det försvinna, som det har en tendens att göra vissa gånger.


Det kan inte passa bättre med ett möte med Annika, än vad det gör idag. Så välbehövligt för min del!


Men nu ska jag försöka fixa till mig så man ser ut som folk, även fast det känns omöjligt just nu.



Av Kikki - 27 december 2007 11:49



Idag tog jag sovmorgon till halv 11, längre kunde jag inte sova (a) Nu har jag nyss duschat och ska väll snart gå och göra gröt antar jag och sen ska jag bara vara hemma. Fast vid halv 4 tiden ska jag skjutsa mamma till frissan, och sen ska jag ta bilen upp till Annika. Ska bli skönt att få prata av sig lite, för jag känner mig så förvirrad! Sen funderar jag på om jag kanske ska åka och träna? Fast jag ska ju träna imorgon med men ja, jag känner mig så konstig =/ Skulle kännas bra med lite träning tror jag.


Sen ikväll ska jag nog bara ta det lugnt och äta popcorn? Så tänkte jag igår med med det blev aldrig så. Men ikväll lär jag aldrig kunna hålla mig, tror jag..


Men gröt nästa!

Av Kikki - 26 december 2007 13:55


Åh, jag är så glad just nu! Gick runt på stan en stund själv innan Carro kom och då hittade jag ingen klänning alls, kollade på Gina efter min favoritklänning som jag verkligen hade velat haft på nyår, men hittade den inte..MEN SEN hände det ;) När jag sedan gick på Gina igen med Carro så hittade jag DEN! Jag blev överlycklig, dock fanns inte 34 eller 36 =/ så jag blev tvungen att köpa 38, så den är rätt stor men mamma och jag ska sy in den lite så blir den perfekt :) Den är så fin! Eller så kan man ju,som syrran tyckte, käka som fan till måndag så kanske man blir lite större (a). Men den idéen gillade inte jag så mkt. Sen köpte jag lite nya underkläder, eftersom jag är expert på att ta sönder underkläder på något konstigt vis :s haha.


Blev självklart lunch på Coffée house, ovanligt! ;)


Nu är jag jag hemma och tar det lugnt :) Älskling skulle komma förbi en stund tror jag! :)


Ska iväg på middag hos mormor senare idag med familjen och Annies familj. Blir nog där ett tag för vi ska "umgås" lite också och typ spela något sundsvallsspel, det ser ut ungefär som monopol men med sundsvall. Jag är inte så mkt för sällskapsspel men för en gångs skull kan jag offra mig ;) Det är ju faktiskt jul och jag är så glad idag!


Men nu ska jag plocka undan lite här på rummet, för en gångs skull ser det lite stökigt ut!

Av Kikki - 25 december 2007 22:23



Har kollat på film med syrran ikväll, tomten är far till alla barnen. Den var faktiskt bättre än jag trodde, bra tidsfördriv iaf ;)


Tror jag ska lägga mig i sängen nu och kolla på tv och läsa min bok och se om jag blir lite klokare av den. Imorrn ska jag på stan med Carro. JAG SKA SHOPPA SOM FAN, också blir det lunch på stan också :) Ska bli very fun! :)


Godnatt!

Av Kikki - 25 december 2007 16:27


Annie, jag och syrran igår, vi körde lite massage framför kalle anka ;) Alla ser jävligt trötta ut måste jag säga!

Usch, här sitter jag och fryser och väntar på att mamma ska börja med maten någon gång i år? 


Är helt slut efter min och syrrans promenad förut, blev en riktig långpromenad :) Men det var så skönt ute!


Ikväll ska jag vara hemma medan alla är ute och festar, men jag orkar verkligen inte ut ikväll. Vill bara vara hemma och ta det lugnt. Får spara mig till nyår! ;)



Av Kikki - 25 december 2007 12:40


Ja, tillbaks till det verkliga livet. Jag blir galen! Senaste två dagarna har jag ju bara skitit i allt och inte tänkt, så det är ju inte så konstigt att det känns dubbelt så jobbigt just nu..Men sånt är livet, det är bara att härda ut.


Älskling kom igårkväll, han var så himla fin! Fast han är ju JÄMT hur fin som helst men igår var det något speciellt ändå ;p Fick en parfym som luktade hur gott som helst, Christina Aguilera parfymen :) Tack! Sen var han här en stund och vi pratade ut och allt kändes verkligen jättebra när vi pratat klart om allting :) LOVE YOU!


Undra om jag ska gå ner och lägga in bilderna från igår på datorn medan resten av familjen sitter och äter resterna av julbordet igår =/ Sen ska jag och syrran upp på norra berget och gå promenad. Välbehövligt för mig.


Skriver nog mer senare!

Av Kikki - 24 december 2007 18:14


Jag trodde nästan jag skulle börja gråta idag när vi hade paketutdelning, för jag fick alldeles för mkt. Jag tycker inte jag brukar få så mkt som jag fick i år, men mamma o pappa sa att dom tyckte jag var värd det (a) och speciellt för jag ätit hur mkt som helst idag, och jag har mkt kvar att äta också. För idag har jag svullodag!


Fick jättefina och bra presenter av mina underbara kompisar :) TACK! <3

Men sammanlagt så fick jag 700 kr present kort på Gina tricot, 200 kr till mobilen, 400 kr kontant, en hårtork och volumemaster från OBH nordica, SÅ JÄVLA BRA SAKER! Provade nyss den där volumemaster och det blir verkligen skillnad! :D Det var nog det bästa jag fått idag! ;p Sen fick jag en massa mer men det var mest småsaker. Men jag är så himla nöjd med allt jag fått. Nu blir det shopping kan jag lova ;) Behöver en ny klänning till nyår!


Nu sitter jag och väntar på att gröten och lutfisken ska bli klar. Jag tror bara det är vår familj som äter lutfisk på julafton, men det är ju så jävla gott! Men gröten är ändå bäst! Det ska bli mums! Sen ska jag och lollo ut och gå, och sen kmr tommy förbi senare ikväll :) Sen inatt ska jag på midnattsmässa med familjen och några andra :) Mysigt!


Det här blev en väldigt bra jul ändå! :) SÅ NÖJD! Och jag har njutit av den, fast julafton är ju inte slut än så jag ska hinna njuta dubbelt så mkt och bara ÄTA! För imorrn är det en ny dag...tyvärr =/ men men..


Hoppas alla haft en bra julafton och att den fortsätter att vara bra! :)


Av Kikki - 24 december 2007 12:27



Äntligen julafton, haha. Jag är som ett barn men jag älskar julen!


Var på julgympan imorse, träffade Erika från klassen där också ;p Det var verkligen jättemkt folk där :D Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 1 så Annie och hennes familj kmr, Mormor är redan här :)


Men nu ska jag gå och kolla in julmaten lite tror jag ;p


Ha en bra jul! :D

Ovido - Quiz & Flashcards