K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 18 december 2007

Av Kikki - 18 december 2007 10:04



Jag har verkligen blivit lite virrig av mig på senare dagar (a)

Var helt säker på att det var 11 vi skulle träffa läkaren, men för säkerhetsskull så kollade jag på en lapp där jag skrivit ner vad läkaren hette, vart vi skulle träffas, tid osv. JAHA? Då står det kl 12 :s Så nu hoppas jag det var 12 och INTE 11 som jag tutade i Anneli från början. Men nu kör vi på 12 iaf, jag kmr få springa hem från stan när vi är klar på sjukhuset eftersom mamma kmr och hämtar mig halv 2. Men borde hinna!


Idag ska jag och mamma åka och hämta mitt KÖRKORT också! ÄVEN UTE I MATFORS? Jag fattar inte, varför ska man åka till matfors och hämta sitt körkort där? Helt sjukt! Men det ska bli kul iaf, även fast jag ser ut som ett mongo på kortet. Men men..

Ovido - Quiz & Flashcards