K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 20 december 2007

Av Kikki - 20 december 2007 19:37


 Idag när vi ätit middag så kommer mamma in med en bok till mig som jag satt och pratade om hos dietisten i tisdags. Tack mamma! Nu har jag något att läsa iaf, står nog mkt intressant i den där boken som kan vara bra för mig att läsa :)


Idag började vi också läsa en bok hos Annika, och den var så bra. Man kände igen sig kan jag säga. Tiden gick så snabbt så blev kvar 20 min extra. Men det behövdes kände jag..


Hann in till Carro innan jag skulle till Annika också, vi bytta våra julklappar också :) Sen följde hon med mig ner till Annika för vi skulle ge henne en liten julklapp :)


Sen när mamma hämtat mig så åkte vi hem och gjorde middag och nu sitter jag här och tar det lugnt :) Ska nog lägga mig och läsa lite i boken tror jag.



Ovido - Quiz & Flashcards