K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 27 december 2007

Av Kikki - 27 december 2007 21:55


Den här dagen har varit en av de jobbigaste i mitt liv tror jag. Allt har varit KAOS! Satt och pratade med mamma och syrran en massa ikväll och dom är så underbara när dom verkligen försöker förstå :)


Varför ska det vara så svårt att bara vara nöjd med den man är? Jag skulle verkligen kunna vara lyckligast i världen, bara den här skiten försvann från mig!


Så nu hade jag tänkt försöka sova så blir det förhoppningsvis en bättre dag imorgon. Tränade faktiskt INTE idag, så imorrn SKA jag träna!

Av Kikki - 27 december 2007 14:54



Ja, lika bra att fortsätta jag har ändå förstört den här dagen :(  Nya tag efter nyår, lika bra att leva livet de sista dagarna på 2007.


Syrran ringde nyss och hade fått tips av en kompis hon träffat på sitt jobb. Det finns en hälsovägledningsutbildning typ uppe vid skvadern :D:D:D och där antogs man efter en skriftlig ansökan och en intervju. Det skulle betyda att jag slipper plugga upp mina betyg, vilket skulle vara jävligt skönt. Då skulle jag istället kunna börja på den där utbildningen direkt efter gymnasiet. Ska koll vidare om den där utbildningen men det låter jättebra och verkar intressant, det är precis sånt där som jag vill lära mig mer om och även arbeta med! Det var iaf en positiv sak som hänt idag!

Av Kikki - 27 december 2007 13:12



Alltså tänk om man kunde köpa nya kroppsdelar? DÅ hade jag köpt en ny hjärna, UTAN TVEKAN, den hade fått kosta hur mycket som helst, men jag skulle ge alla pengar jag har och någonsin kommer att ha för att få en ny hjärna så jag slipper tänka så jävla mycket! För jag blir galen! Det är så jobbigt när nästan ingen förstår =/ Men som tur är så förstår vissa, vad skulle jag göra utan er? :) Tack för ni finns, jag hade aldrig orkat utan all peppning från er :) Bara jag kunde ta in allt lite mer, och inte bara låta det försvinna, som det har en tendens att göra vissa gånger.


Det kan inte passa bättre med ett möte med Annika, än vad det gör idag. Så välbehövligt för min del!


Men nu ska jag försöka fixa till mig så man ser ut som folk, även fast det känns omöjligt just nu.



Av Kikki - 27 december 2007 11:49



Idag tog jag sovmorgon till halv 11, längre kunde jag inte sova (a) Nu har jag nyss duschat och ska väll snart gå och göra gröt antar jag och sen ska jag bara vara hemma. Fast vid halv 4 tiden ska jag skjutsa mamma till frissan, och sen ska jag ta bilen upp till Annika. Ska bli skönt att få prata av sig lite, för jag känner mig så förvirrad! Sen funderar jag på om jag kanske ska åka och träna? Fast jag ska ju träna imorgon med men ja, jag känner mig så konstig =/ Skulle kännas bra med lite träning tror jag.


Sen ikväll ska jag nog bara ta det lugnt och äta popcorn? Så tänkte jag igår med med det blev aldrig så. Men ikväll lär jag aldrig kunna hålla mig, tror jag..


Men gröt nästa!

Ovido - Quiz & Flashcards