K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 19 december 2007

Av Kikki - 19 december 2007 21:51


Det går inte att beskriva den lättnad jag känner just nu. Jullovet kunde inte ha kommit lämpligare! Behöver verkligen lov nu känner jag.


Ikväll var jag hos älskling och jag tvingade honom att kolla på något matlagningsprogram typ "Monikas mat" HAHA, men det var faktiskt julmat så jag tyckte det var lite mysigt, och det fanns ju inget annat att kolla på.


Imorrn är det julmarknad för oss treor på skolan :) Ska bli kul! Jag ska ta och leta fram min tomteluva senare också ;) Borde ställa fram julmusten jag ska ha med mig också så jag inte glömmer den.


Imorrn ska jag försöka hinna till Carro en stund innan jag ska till Annika :) Ska bli skönt att komma dit! Behöver det verkligen känns det som =/ När ska den där bra känslan komma tillbaka? Jag vet inte vad jag håller på med, jag vet ju att det är sååå FEL!


Av Kikki - 19 december 2007 09:37


Idag börjar jag 13.45 :D SKÖNT! Då har jag samhälle i 50 min och sen har jag religionsprov. Sista provet för terminen!


Ja, igår fick jag och mamma oss en vistelse till matfors helt i onödan. Vi skulle ju då hämta mitt körkort men då vi kommer dit och jag ska gå in där på brevbärarkontoret så säger han som står där "Nej, nu har du också åkt hit i onödan, posten i stan har gjort fel med adresserna. Du ska hämta det på kolvägen" JÄVLA POST! Jag förstod det, det lät ju lite konstigt att man skulle behöva åka till matfors och hämta sitt körkort :o Så det blev ingen körkortshämtning igår, får åka ner och fixa det någon dag framöver.


Igårkväll kom älskling hit iaf, mysigt! Har ju inte träffat honom på flera dagar =/ Sen blev det lite pluggning och senare på kvällen gick jag och syrran kvällspromenad :)


Jag längtar så himla mkt till jul nu, och till uppesittarkvällen (a) Det är så mysigt! I år ska jag verkligen gå på julgympan på friskis med syrran och hennes kompis. Det har aldrig blivit av dom tidigare åren även fast jag alltid planerat att jag ska gå, men sen har det inte blivit så. Men i år, då SKA JAG!


Ikväll ska jag vara med älskling också, vi ska ut och fixa klart lite julklappar :)


Men det var allt jag hade att skriva för tillfället ;p

Ovido - Quiz & Flashcards