K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 2 december 2007

Av Kikki - 2 december 2007 19:39


Den här helgen har det varit full gång, och inte har jag pluggat någonting. BRAVO! Ska försöka skriva sammanfattingen på min konflikt rapport nu ikväll iaf.


I fredags så var det då julbord, träffade Tommys arbetskamrater på stan och sen var det buss ut mot Njurundahållet. Var jättetrevligt och gott, och gratis dricka så det var ju bara att beställa vad man ville (a) Vart en massa cider, vin och Baileys :) Sen vid 10 tiden gick bussen hem och jag och Tommy gick först på aveny en stund, men där var det inget drag så vi drog vidare på BK med johan och danne en stund. Fast blev inte kvar där så länge så danne fick skjutsa hem oss (a)


Igårkväll så var det lite partaj hos Tommy, var så himla kul att få umgås med Annie och Sara. Ses ju inte allt för ofta nu förtiden =/ Sen så kom Klara också, mkt trevligt :) Sen var det johan, danne, robin och några andra också! :)


Idag så var jag och Tommy på julskyltningen en stund, men var så regnigt så det blev nästan hemgång hem till mig på en gång, men vi tog oss iaf en kaffe på stan.


Nu har nyss jag och syrran varit ute och gått, och ikväll blir det vårat söndagsmys med popcorn och film :)


Känner mig förövrigt så himla stressad över skolan, hinner inte, och ska jag försöka må bättre måste jag sluta stressa och göra det jag orkar. Annars kommer det bara bli värre, vilket är det sista jag vill nu =/


Jag trodde verkligen inte man kunde älska någon så mycket som jag älskar dig, Tommy!

Ovido - Quiz & Flashcards