K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 6 december 2007

Av Kikki - 6 december 2007 20:59



Har haft hur ont i magen som helst sen middagen! Kan knappt sitta, eller göra någonting. Ska försöka sova snart, men borde duscha nu om inte magen krampar ihjäl sig. Den gör så ont så nu gör mitt huvud ont som satan och min förkylning gör ju inte saken bättre! Hoppas det känns bättre imorrn, det måste det för jag vill verkligen gå på dansen imorgon. Sen är det ju labb också som man måste gå på. Men lite sömn så borde det bli bra!


Idag körde jag tommys bil hem från honom och till mig :) Jag körde lite som en galning, inte som jag borde köra iaf. Undra om tommy kommer låta mig låna bilen när han nu sett mig köra (a)


Men dusch nu, sen sova!

Av Kikki - 6 december 2007 12:58


Det var PRECIS det där jag behövde höra, verkligen! ALLT blev ju liksom 100 ggr bättre nu, eller så var det inte så..:(


Nu kan jag ju lika gärna fortsätta eftersom det inte märks någonting. Då är det ju lugna puckar! :/


Usch, vad min blogg har blivit deprimerande på sista tiden. Hoppas jag kan försöka tänka på annat i helgen iaf, blir ingen klassfest ändå. Vet hur det blir när jag dricker =/ Så jag kanske återkommer med ett lite gladare inlägg på söndag efter en helg med älskling! Inte för det känns som jag kmr vara på så bra humör i helgen heller men kan ju alltid hoppas.


Orkade inte med sista lektionen idag, men pratade med Karla om hur det var så jag skulle få uppgifterna som skulle göras denna vecka, så kan jag fixa det i helgen.


Men nu ska jag fortsätta kolla runt lite här på datorn och se om jag hittar något intressant..


Varför tar jag jämt allt så hårt? Hör jag något så sitter det kvar i flera månader. Det borde inte vara så..


Av Kikki - 6 december 2007 08:55



Är så himla förkyld nu, jobbigt =/


Idag har man naturprov! Det kommer gå åt helvete! Har knappt pluggat någonting eftersom jag inte orkat, och sen är det så mycket nu i skolan. Jag satsar hellre på att uppsatserna blir bra som ska in imorrn :)


Igårkväll var älskling här en stund, och jag gick och la mig i sängen och kollade på tv tidigt för jag var på så dåligt humör som sedan Tommy fick ta del av i telefon. Stackarn! Jag måste ha varit hemskt =(


Jag vet precis vad jag vill, men bara för att jag vet det så är det inte säkert att det går att fixa. Det KOMMER gå att fixa om ett tag, några månader eller så, men inte NU, inte imorrn, inte om en vecka! Det tar tid. Mamma kom in till mig igårkväll när jag pratat klart med Tommy, för en gångs skull så förstod hon och tyckte att det var tråkigt att all min energi går åt till sånt den minst ska gå till. Jag önskar verkligen att det aldrig hade blivit som det är nu, varför skulle jag ens börja hålla på? Det där nyårslöftet för snart 2 år sen var väll JÄVLIGT ONÖDIGT!


Ikväll ska jag iaf skriva klart samhällsrapporten, kmr få sitta länge har mycket kvar på den :( Sen ska jag och älskling hinna med lite prat också.


Jag vill inget hellre än att det ska funka mellan oss. Jag vet att det är jag som förstör, men det är absolut inte med mening. Det har egentligen INGENTING med dig att göra varför det blir som det blir hela tiden. Önskar verkligen jag kunde få dig att förstå det =/

Ovido - Quiz & Flashcards