K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 23 december 2007

Av Kikki - 23 december 2007 16:39


Du verkar tro allt är sååå lätt? Det är bara att förstå annars kan vi lika gärna skita i allt? FÖR JAG ORKAR INTE!


Det är inte så lätt som de flesta verkar tro, jag skulle göra PRECIS VAD SOM HELST FÖR ATT SLIPPA DEN HÄR SKTEN! :(


För jag menar, hade det varit lätt, hade jag tagit mig ur det här för JÄVLIGT LÄNGESEN!

Av Kikki - 23 december 2007 15:46



Var på ikea idag med syrran. Jag var snäll och körde både dit och hem, men det är nog bra att köra lite när man nyss fått körkort och syrran hade aldrig åkt med mig förut heller så det var säääkert en mycket rolig upplevelse (a)

Vi dog ju iaf inte :D


Åt lite naturgodis nyss, och helvete vad gott det var. Men nu har jag gömt undan det så det inte tar slut eftersom jag ska ha det till ikväll, och självklart ska jag ha popcorn. Men det är lika bra att slå på stort, för vem vet när det blir nästa gång...


Sen blir det självklart bingolotto! Fått en bingolott av mamma, men kommer jag vinna? NEJ! Det är jämt så att jag väljer fel bingolott också får syrran den med vinst på :@ Men jag kanske har tur ikväll (a)


Ska ut och gå med syrran sen också efter middagen :)



Ovido - Quiz & Flashcards