K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 22 december 2007

Av Kikki - 22 december 2007 20:39



Vart ingen träning i fredags ändå =/ Jag orkade verkligen inte, hade noll energi. Blev helt slut av att springa runt på ikea med Annie :)

Nu är jag hemma och ska snart ta och kolla på Sweet home alabama.


Jag längtaar så mkt till imorrn! Då ska jag och syrran på ikea en stund, sen på kvällen är det ju uppesittarkväll och jag ska minsann äta allt jag vill hur jobbigt det än lär bli efteråt men det får jag väll ta hand om då..Ska försöka att inte tänka så mkt nu över jul iaf! :)


Har så jädrans ont i magen nu också =/ Det kanske blir bättre med lite frukt som jag nog ska gå och fixa nu.


Nu har jag iaf slagit in alla julklappar och lagt dom under granen :) Ska gå ner med Saras julklapp imorrn bara sen är allt klart, skönt!



Ovido - Quiz & Flashcards