K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 12 december 2007

Av Kikki - 12 december 2007 21:37


NU känns det bara som jag vill lägga ner allting, jag orkar inte! Vet inte om det blir skola imorgon ändå, inte om det känns som det känns nu. Just nu känns allt bara förjävligt! :(

Av Kikki - 12 december 2007 14:19




För en gångs skull känner jag mig rätt duktig, har kommit igång med religionen mycket nu :) Vill bli klar med alla frågor idag, så har jag bara källkritiken att göra på söndag. För det kommer inte bli något pluggande i helgen eftersom helgen ska spenderas med Carro. Sen måste jag ju också börja plugga på religionsprovet jag har nästa vecka.


Usch, vad den här dagen verkligen känns jobbig. Har inte lust med någonting!

Av Kikki - 12 december 2007 08:11



Varför måste det alltid komma dåliga dagar för mig? Idag känns det inte alls bra, och någon skola blir det inte idag kan jag lova. Även fast jag har muntligt filosofiprov, men det går bara inte! Jag önskar att jag kunde ta kraften och dra iväg mig till skolan, det borde jag kunna göra, men inte idag. Omöjligt! Konstigt men sant!


Det får bli en lugn dag idag. Sen ikväll så blir det Luciavaka hos Anneli, vilket jag inte vill missa så därför känns det bra om jag är hemma idag så jag kan försöka bli på bättre humör så jag är glad ikväll! Ska ta och ringa en PT och en läkare snart till mitt och Annelis projektarbete, hoppas jag får tag i dom!

Ovido - Quiz & Flashcards