K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 10 december 2007

Av Kikki - 10 december 2007 14:57


Det är så skönt att man har vissa människor runt omkring sig som faktiskt bryr sig om mig, och FÖRSTÅR! :) TACK för ni finns!


Synd bara att inte alla kunde göra det, men det är väll för mycket begärt antar jag. Det är liksom inte JAG som VALT att leva som jag gör, jag kan inte bara ändra på det. (Ja, då tänker väll dom flesta, men det är väll bara att ändra så du blir som du vill, och ja det är klart man kan ändra på sig. Men när det gäller det här så är det inte bara att ändra på sig tyvärr)


Hade jag varit den jag en gång var, och den jag en gång ska komma tllbaka till så hade jag haft världens bästa liv, och varit den perfekta kompisen och en BRA flickvän. Känns inte som jag är något av det just nu, verkligen inte det sistnämnda. Jag vill inte leva som jag gör nu, och jag ÖNSKAR verkligen jag bara kunde trycka på en knapp så allt blir bra. Men jag vet att det är svårt, det gick upp och ner 4 ggr innan jag blev någorlunda "stabil" förra gången. Sen är det den där viljan man måste ge sig fan på att man har, men som jag inte har nu förtillfället, men den kommer att komma!


Jag vet att jag förstör så mycket just nu, men det verkar inte spela någon roll hur många gånger jag säger att det faktiskt inte är med mening. Hade JAG fått bestämma hade jag verkligen inte betett mig som jag gör. Jag vill verkligen inte att alla ska tro, vilket de flesta verkar göra, att jag är omogen och helt konstig för jag tänker som jag gör. Jag KIKKI hade kunnat betett mig så jävla mycket bättre om jag inte börjat med den här skiten för snart 2 år sen. Det var inte meningen att det skulle bli såhär :(


Idag var iaf jag och Anneli på EGO och friskis för våra intervjuer. Tjejen vi intervjuade på EGO kände jag och Anneli igen. När hon sedan sa att hon ledde Afropowerdance där så kom vi ju på att vi varit på ett pass med henne. Så då tyckte hon vi skulle komma och gå på hennes Afropowerdance pass någon dag också fick vi en varsin fribiljett :D Det är så jädrans kul med afropowerdance! Men måste bara bli av med min förkylning innan jag kan gå på det. Men nästa vecka så :)


Senare idag kommer Tommy hit. Jag önskar jag kunde göra allt du vill att jag ska göra. Jag vill inget hellre än att göra dig lycklig, men det är inte så lätt..

Måste även börja på religionsarbetet! 5 frågor ska jag fixa klart har jag lovat mig själv, hm. Undra om jag kommer hålla det där? Tror knappast det, men jag MÅSTE!

Ovido - Quiz & Flashcards