K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 29 december 2007

Av Kikki - 29 december 2007 22:49

Kände bara att jag behövde lägga upp mig och bollbilden igen, jag blir så glad av den på något vis. För jag hade så kul på den bilden! SÅ jag tänkte pigga upp min blogg med den igen ;)



Den här dagen kan bara sammanfattas med två ord, FÖR MYCKET! Att jag aldrig kan hålla mig, men imorgon och efter nyår då jävlar är det skärpning. Även fast jag inte borde, men det är lika bra att sätta igång så jag kan börja kämpa på sedan. Bara slöseri med tid, men jag måste. Gör jag det inte kmr jag ångra mig så jävulskt kan jag lova. Vad komplicerad jag är.


Nu är nyår fixat iaf, ska vara ute i Finsta hos Tommys kompis :) Blir nog bra det, har ju Annie och Sara också :D Hoppas det blir kul! Men med alkohol i sig ska det nog bli bra. Imorgon ska jag och mamma fixa min klänning :D


Sen så ska jag dra med mig tommy på stan eftersom jag måste köpa lite glitterspray och sedan ska vi nog köpa med oss sallad från coffée house till middag :) Sen blir det sovning där.


Jag har fortfarande ingen klarhet i vad jag vill, det är så jobbigt och det tar all energi från mig. Blir så LESS!





Av Kikki - 29 december 2007 19:29



Jag och syrran bestämde oss för att ta en liten promenad, men vi orkade inte gå långt alls för båda var helt slut. Så vi gick in på ICA iaf och syrran köpte ingredienser till sin marängtårta som hon nyss gjort :) Själv så ska jag äta popcorn och lite bröd som vi köpte förut, det är så jädrans gott ;) Känns som allt gått fel idag, men jag ska försöka att inte bry mig. Har blivit för mkt av allt, men men, ny dag imorgon. Sen hade jag tänkt avsluta 2007 på ett inte alltför dåligt sätt heller så. Det är bara att acceptera läget.


Så ikväll blir det myskväll framför teven med syrran :)



Av Kikki - 29 december 2007 12:25



Nu är det bevisat, det går att göra en jättenyttig pizza, vilket jag och Vikky gjorde idag till lunch. Den blev till och med godare än vanlig pizza ;) Det var verkligen bara nyttiga ingredienser, fullkornsmjöl, vatten, salt och olja som pizzadeg, och sedan bara 13% fetthalt ost, och kalkon, lök och svamp. Åh, den var så himla underbart god! Tyvärr råkade vi göra lite för lite pizza, vi skulle ha gjort på en stor plåt istället ;) Men vi fick 2 bitar var iaf, så man vart lagomt mätt iaf :)


Nu ska jag och familjen snart iväg till min faster och hennes familj ute på alnö och fika.


Men det var allt jag hade att skriva om för tillfället iaf ;)

Ovido - Quiz & Flashcards