K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 28 december 2007

Av Kikki - 28 december 2007 23:08



Nu har jag nyss kommit hem från älskling :) Han hade gjort det så mysigt ikväll med en massa ljus överallt! Underbaringen min ;) Men eftersom jag inte kunde sova där inatt så åkte han ut och festade med Danne och Johan, som vanligt. Dom är ju roliga dom där ;p Själv så sparar jag mitt festande till nyår och slår på stort då istället ;) Jag är så LADDAD! Den här nyårsaftonen ska bli BÄST, och det kmr den bli eftersom den ska firas med älskling och mina bästa! :) Förra nyår vart så misslyckad, jag satt och grät mestadels hela kvällen :s Näe, den kvällen vill jag inte se en repris på!


Imorse när jag vaknade så tog jag mig en promenad ner till ego på en gång och solade. Jag måste ju faktiskt vara lite brun till nyår om jag inte ska se ut som en snöfläck till min svarta klänning. Det går inte för sig ;) Sen vart det en promenad hem och lite frukost/lunch. Sen hjälpte jag mamma att göra köttfärspaj som vi sedan åt till middag. Den blev helt underbart god! Innan vi sedan åkte iväg och tränade så åkte vi och hämtade ut mitt körkort och jag skrattade nästan ihjäl mig när jag såg det för allt var jätteljust. Jag såg inte klok ut, men men. Huvudsaken man har ett körkort (a).


Var jätteskönt att träna idag. Det var ju Monika så det vart en riktig genomkörare ;)


Imorgn ska vikky komma hit så ska vi baka pizza till lunch och snacka lite :) Var längesen vi sågs nu så det ska bli jättetrevligt :)


Men nu ska jag ta och läsa lite bloggar innan det är dags att sova, men jag är inte ett dugg trött? Har sovit så mkt de här dagarna så jag får nog sitta här vid datorn och tänka på min älskling.

JAG ÄR SÅ GLAD ATTJAG HAR DIG!



Ovido - Quiz & Flashcards