K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 14 december 2007

Av Kikki - 14 december 2007 21:23


Idag skriver jag för mkt blogg känner jag. Men ska nog inte skriva en massa, för det skulle bara bli en massa skit så det skriver jag inte här. Men allt känns så kaosigt, har inte koll på någonting känns det som. Ska nog gå och lägga mig snart, är så trött. Men först ska jag ringa Tommy och se om han kan prata eller om han redan har supit skallen av sig..



Av Kikki - 14 december 2007 19:46


Jag som satt och klagade så mkt på att det är så kallt ute idag...


Kom nyss in från en timmes promenad med syrran :) ALLTID så himla mysigt, vi har alltid något att prata om. Hon gick och pratade om studenten och om hur allt går till för jag var ju så nyfiken (a) När hon sa att det var typ basketturnering och sånt så vart jag lite paff och sa " VAA,då blir man ju svettig?" haha, typiskt mig. Men som tur var så fick man visst tid att hinna hem och duscha och sånt. Så nu kan jag vara lugn (a) Åh, ska bli så jädrans kul! Våran klass lär verkligen få gå ut sist, vi gör ju inte precis så mycket åt det heller. Men skitsamma, Dom bästa går ut sist, Spsp3c ;)


Var skönt att få röra på sig, men jag tror nog det blir träning imorrnbitti ,då kan jag nog ta bilen dit också :) Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv och bara ta det lugnt och äta min frukt, som vanligt..


Kommer nog ett inlägg till ikväll om jag känner mig själv rätt.


Av Kikki - 14 december 2007 17:24


ingen träääning!


Jag behövde ju verkligen,får försöka stå ut, även fast det kommer bli svårt.

Men i helgen tänker jag bara ha kul och inte tänka på någonting, bara ha kul med Carro! Allt tänkande tar jag hand om på måndag!


Varför det inte blev någon träning var för det inte blev så populärt här hemma, och sen kom mamma och syrran och hämtade mig på sjukhuset typ 20 över 4, och passet började halv 5 så jag hade ju inte hunnit :(


Nu står pizzan i ugnen, jag hungrar ihjäl!



Av Kikki - 14 december 2007 14:15


Ska snart till Annika nu. Det ska bli så SKÖNT! :) Sen kmr mamma och hämtar mig, och då blir det väll hem en snabbis och lämna av all mat hon har varit och handlat, som vanligt på fredagarna (a) Så jag tar nog bilen till friskis idag, jag vägrar gå i den här kylan! Man fryser ju ihjäl, har redan varit ute tillräckligt.


Jag funderade verkligen mkt idag när jag gick hem från skolan om jag skulle skippa träningen eller inte. Men jag kom fram till att jag verkligen måste träna idag. Hoppas verkligen det är Monika som har passet idag nu bara =)


Hemlagad pizza ikväll, gott! ;)


Men nu ska jag fara..


Av Kikki - 14 december 2007 07:43



Sov hos älskling inatt :) Men han skjutsade hem mig imorse innan han skulle till jobbet.


Imorse när vi skulle gå ut, och tommy skulle låsa, så ser vi att det står A Nyqvist på hans dörr istället för Sundberg. Haha, jag förstår inte? Man kan ju inte bara byta skylt hur som helst. Så idag heter älskling Nyqvist. Kan ju vara trevligt ;p


När jag kom hem blev det en varm dusch eftersom jag höll på att frysa ihjäl tror jag, sen blev det gröt och julkalendern (a). Nu sitter jag bara här och kollar runt lite, behöver inte börja fixa mig än eftersom jag inte ska gå förrän halv 10. Har bara Internationella relationer idag, och sen dans där det färhoppningsvis är film? Har ju inte varit på dansen på åratal :/


Sen ska jag till Annika idag också, och sen blir det träning. Nu var det JÄVLIGT längesen jag tränade kan jag lova!

Ovido - Quiz & Flashcards