K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 11 december 2007

Av Kikki - 11 december 2007 15:34



Åh, jag får så dåligt samvete när jag verkligen inte borde få det. 


Idag fick vi tillbaka naturproven, och vi ska inte gå in på vad jag fick, men det var nära G iaf. Sen när jag pratade med läraren efteråt så sa hon att Kemi kanske inte är min grej men att det ju gått bra på de andra momenten så jag kommer nog att få VG i betyg iaf om jag fortsätter kämpa som jag gjort :) Så det känns bra iaf! Trodde jullovet skulle bli fritt från plugg, men då blir det till att plugga kemi eftersom det är omprov måndagen efter jullovet. VAD KUL!


Ikväll kommer älskling som vanligt, också blir det mycket religionsplugg. Det råkade inte bli så mycket plugg igår ändå (a).

Av Kikki - 11 december 2007 08:33



Idag känner jag mig glad för en gångs skull. Har varit det sen igårkväll av någon konstig anledning. Jag och syrran tog en promenad igårkväll en timme och kom hem och såg ut som 2 snögubbar. Men det var så mysigt. Jag fick iaf in den där julkänslan, nu är det bara julklapparna som måste fixas. Har bara fixat klart till mamma & pappa. Börjar bli lite stressad, men i helgen blir det julklappshandling med Carro :)


Blev inte mkt religion gjort igår, 2 frågor. Så ikväll MÅSTE jag verkligen plugga mycket. För på onsdag blir det ju luciavaka med Jacqueline, Natalie och Anneli så då finns det ingen tid för plugg! Men nu ska jag ta och fixa i ordning mig och sen ut i snön och försöka ta mig till skolan.



Ovido - Quiz & Flashcards