K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 30 december 2007

Av Kikki - 30 december 2007 12:50



Jobbig dag, jobbig dag! Mamma har iaf sytt in min klänning nu så nu är den bättre iaf :) MEN ÅH, vad jag hatar dagar som den här! Jag känner bara för att ligga i min säng och glo på tv och vänta in morgondagen då jag minsann ska ha kul. Hoppas verkligen det blir lyckat nu,så det inte blir som alla andra gånger jag ska ut.


Men nu ska jag ta och sminka mig och sen ringa älskling så han inte sover bort hela dagen. Jag har ju faktiskt fått mitt studiebidrag idag, trodde jag skulle få det imorrn (a) Så det kanske kan bli lite shopping idag på stan, fast känner mig inte så shoppingsugen men man vet aldrig.


Jag har varit så slarvig senaste veckan, och det känns verkligen inte bra. 2008 ska jag inleda på mitt sätt, så jag slipper känna mig som jag känner mig just nu.


Hoppas lite av de här känslorna försvinner när jag får träffa älskling om någon timme! :)

Ovido - Quiz & Flashcards