K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 31 december 2007

Av Kikki - 31 december 2007 13:13


Har nyss ätit risgrynsgröt med familjen, så mkt mer har jag inte hunnit med eftersom jag kom hem från älskling för inte så länge sedan. Nu ska jag gå och duscha tror jag så man slipper stressa, för jag vet inte alls hur jag ska se ut ikväll. Skulle vara kul att fixa någon roligare frisyr men jag passar inte i något så vi får se hur det blir ;)


Älskling ska komma hit och äta middag sen iaf, mormor ska också komma hit och syrrans kompis :) Blir trevligt, fast det blir nog lite stressigt för mig och tommy, lär ju inte exakt kunna sitta och ta det så lugnt som det hade varit skönt att vara, men så är det när man måste åka buss ;p


Men duschen nästa!





Ovido - Quiz & Flashcards