K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 17 december 2007

Av Kikki - 17 december 2007 19:20



Blev träning idag :) Var hur lite folk som helst! Nu sitter jag och försöker plugga lite religion, vilket inte är så lätt idag när allt känns så förvirrande.


Jag har verkligen världens bästa syrra, hon är så himla snäll. Jag vet att du bara vill mig väl och det känns bra att du försöker. Men tyvärr går det inte att göra som jag borde, inte för tillfället iaf.


Imorrn har jag och Anneli möte på sjukhuset med en läkare kl 11 till vårat projektarbete. Sen kl 1 ska jag till Dietisten. Så jag hinner bara hem en snabbis innan man ska upp till sjukhuset igen. Resten av dagen imorgon ska jag spendera i religionsboken. Vill verkligen att det här provet ska gå bra!


Annars så känner jag mig väldigt dum och har så dåligt samvete. Det är precis som vi pratade om idag på religonslektionen. Man får ångest för sina val. Det är så sant. Hur vet man vad man ska göra? Det är ju omöjligt att veta. Jag gör som jag känner NU, för jag MÅSTE det. Självklart borde det vara bättre om jag kunde tänka på framtiden också, men det är det sista jag har ork till. Jag måste ta en dag i taget nu annars blir det för mycket och då blir allt bara sämre..


Men nu ska jag tillbaka till religionen!

Av Kikki - 17 december 2007 08:23


innan det är JULLOV! :)


Idag blir det nog en lätt dag på skolan, har religion där vi ska lämna in våra arbeten. Sen vet jag inte vad vi ska göra? För vi har ju gjort klart allt i den kursen nu. Efter lunch är det filosofi där man oftast sover på lektionerna och till sist är det dans där vi kollar på film, Fame :) Sen slutar jag! Då ska jag hem en stund och se om jag hinner börja plugga lite och sen blir det antagligen träning. Får se hur jag känner mig.


Men nu är det dags för lite hårplattning. Jag skulle aldrig klara mig utan en plattång har jag kommit fram till (a)

Ovido - Quiz & Flashcards