K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 16 december 2007

Av Kikki - 16 december 2007 16:56


Haft det jättekul i helgen!


Började med träning i lördagsmorse. Sen vid kvart över 1 skjutsade mamma ut mig till Ikea där jag träffade Carro. Vi gick runt och kollade lite och vi köpte iaf några julklappar var :) Sen åt vi middag där också på det där ASIAN FOOD. Vi blev dock lite missnöjda med maten ,men jag tror mina nudlar var godare än Carros Nasi goräng iaf (haha, ingen aning hur det stavas) Sen gick vi till Ica maxi och köpte lite godis, och jag köpte lite naturgodis också. NATURGODISET kostade 8.90/hg Det är ju hur billigt som helst!

Så på kvällen kollade vi på Svensson Svensson och Saw 3 och gottade oss :) Var första gången på VÄLDIGT LÄNGE som jag åt godis. Men jag tyckte jag var värd det.


Sen innan vi skulle sova så låg vi och pratade och kollade på Mysteriet på Greveholm (a) Världens bästa julkalender någonsin! Underbaringen Carro frågade också om jag ville låna med mig Greveholm hem om jag skulle få tråkigt någon dag, vilket jag lär få om det kmr bli en jobbig dag i veckan, vilket betyder ingen skola. Men vi får se :) Har iaf lånat med mig den hem!

Hon är så himlans omtänksam den tjejen!


Nu ska jag ta och göra klart religionen, men behöver Anneli så vi kan jämföra våra religioner också ;)



Ovido - Quiz & Flashcards