K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Direktlänk till inlägg 6 december 2007

Förkyld

Av Kikki - 6 december 2007 08:55



Är så himla förkyld nu, jobbigt =/


Idag har man naturprov! Det kommer gå åt helvete! Har knappt pluggat någonting eftersom jag inte orkat, och sen är det så mycket nu i skolan. Jag satsar hellre på att uppsatserna blir bra som ska in imorrn :)


Igårkväll var älskling här en stund, och jag gick och la mig i sängen och kollade på tv tidigt för jag var på så dåligt humör som sedan Tommy fick ta del av i telefon. Stackarn! Jag måste ha varit hemskt =(


Jag vet precis vad jag vill, men bara för att jag vet det så är det inte säkert att det går att fixa. Det KOMMER gå att fixa om ett tag, några månader eller så, men inte NU, inte imorrn, inte om en vecka! Det tar tid. Mamma kom in till mig igårkväll när jag pratat klart med Tommy, för en gångs skull så förstod hon och tyckte att det var tråkigt att all min energi går åt till sånt den minst ska gå till. Jag önskar verkligen att det aldrig hade blivit som det är nu, varför skulle jag ens börja hålla på? Det där nyårslöftet för snart 2 år sen var väll JÄVLIGT ONÖDIGT!


Ikväll ska jag iaf skriva klart samhällsrapporten, kmr få sitta länge har mycket kvar på den :( Sen ska jag och älskling hinna med lite prat också.


Jag vill inget hellre än att det ska funka mellan oss. Jag vet att det är jag som förstör, men det är absolut inte med mening. Det har egentligen INGENTING med dig att göra varför det blir som det blir hela tiden. Önskar verkligen jag kunde få dig att förstå det =/

 
 
Ingen bild

abe

6 december 2007 15:01

sluta skylla på dig själv, det tjänar ingenting till och är inte sant. it takes two to tango, you know.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kikki - 21 januari 2011 20:09

Nu har jag fått hem min älskade dator ;) I och med det känner jag också att jag, som vanligt vill vara jobbig med er, och byta blogg IGEN! Jag vet ju själv att det är blogg.se det ska vara för bloggplatsen tröttnar man på när man inte kan hålla på me...

Av Kikki - 21 januari 2011 14:27

    Här är Tommys bilhistorik, när vi blev tsm hade han den där lilla röda. Mycket roliga äventyr med den. Glömmer aldrig när JAG skulle köra den till Liden där vi skulle på fest, hade Sara där framme med mig, men sen hade jag 2 fulla karlar där b...

Av Kikki - 21 januari 2011 07:42

Ett helt okej pass igår på friskis! :) Blir nog någon mer gång, inte världens bästa musik, men den dög och sista låten var bra, en sån där låt som man blir peppad av så man bara kör på och kan ta ut sig ordentligt :D Imorse provade jag dom här n...

Av Kikki - 20 januari 2011 12:52


  Nytt i garderoben, fyndade på Nellys mellandagsrea! Alltid velat haft den här tröjan också!  :) Blev ju inget av med den där nyårsklänningen eftersom den kom EFTER nyår :/ men det var ju bra på ett sätt så fick jag den här tröjan och pengar till...

Av Kikki - 20 januari 2011 10:15


Kan inte dagis börja sätta upp lappar när det går magsjuka? Vet ju själv att toppen av detta skit brukar vara i januari, men eftersom det gick så mkt magsjuka på Albins dagis i november/december så trodde jag det skulle vara slut där MEN idag fick ja...

Ovido - Quiz & Flashcards