K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg under oktober 2007

Av Kikki - 1 oktober 2007 20:51



Jag satt en timme med mamma förut och filosoferade lite filosofi. Nu har jag iaf skrivit ner lite kladd så imorrn ska jag renskriva det på datorn. Grattis till mig för att jag har gjort någon nytta!


Imorrn blir jag nog hemma också, men jag måste ju tydligen ha min dubbellektion imorgon 7.15 eftersom jag inte fick avboka den pga att jag har halkbana på torsdag. Jävla idioter! Men det är väll bara att härda. Även att jag har missat typ 10 fotolektioner nu, känns förjävligt. Jag kan lika gärna skita den där kursen, kommer ända aldrig få mer än G och då är det bara onödigt. Aja, men jag ska fundera lite över det innan jag bestämmer mig iaf.


Nu blir det duscheeen!


Av Kikki - 1 oktober 2007 12:51


Yes, vi har ingen multimedia idag. Vilken lycka. Fast jag hade nog inte orkat gått på den även om vi skulle haft lektion. Jag är så trött!


Nu sitter jag här och tänker tillbaka på en massa minnen från förr i tiden.

Jag kommer ihåg Hårte på somrarna förr då jag och Annie var där nästan hela somrarna. Jag har nog aldrig haft så kul som vi hade då.

Badade och solade hela dagarna, var ute hela kvällarna, cyklade, spelade fotboll, träffade folk, festade, hade hur kul som helst i våran lillstuga, fick utbrott på våra familjer stup i kvarten.


Blev alldeles för lite Hårte i sommar, och för lite Annie också =/ Inte bra. Saknar verkligen allt roligt vi brukar göra. Vi ses alldeles för sällan nu förtiden, och det är mitt fel så nu ska jag skärpa mig. För jag vill få fler roliga minnen med världens bästa kusin :)


Den här veckan har jag 6 körlektioner, eller ja 3 dubbla men ändå. Jag orkar verkligen inte, börjar bli så less på allt som handlar om körkortet. Vill bara få det i handen nu. Sen har jag halkbana på torsdag.


Jag måste verkligen köra mer nu om jag ska klara uppkörningen. Jag hoppas jag får köra ut mot njurunda på uppkörningen iaf, den vägen tycker jag om (a). Men jag lär ju säkert få någon jobbig sväng jag ska köra. Jag har alltid en sån otur!


Men nu blir det sängen igen.


Av Kikki - 1 oktober 2007 09:12



Svettas, frysa ihjäl, svettas, frysa ihjäl, svettas, frysa ihjäl, svettas, frysa ihjäl. Så har mina senaste nätter sett ut, och det är så jobbigt =/ Man kan verkligen inte sova. Jag får nästan byta lakan varje dag för jag svettas så mycket, det är helt sjukt. Det hade kanske varit lite mer normalt om jag hade svettats förut när jag hade så hög feber, men nu har jag ingen feber? tror jag..


Äntligen har jag fått svar från religionsläraren. Han skrev ett så roligt mejl, kul som han är ;p Jag slipper iaf göra provet på tisdag, skulle få göra det på något annat tillfälle då han visste hur många som inte skulle göra provet. Så alla gör det samtidigt.


Idag blir jag hemma som vanligt, ska dock försöka ta mig till multimedian kl 3.


Men nu ska jag sova vidare. Ikväll MÅSTE jag göra filosofin!



Ovido - Quiz & Flashcards