K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Kikki - 4 oktober 2007 16:14



Jag känner mig ju så glad att få komma tillbaka till skolan när man får sååå roiga mejl från alla underbara lärare! "Du har missat ganska mkt av kursen nu, ska jag skicka med uppgifter med någon" URSÄKTA ATT JAG HAR MÅTT HUR JÄVLA DÅLIGT SOM HELST DÅ? Det är inte så jävla lätt att plugga när man har hög feber och inte orkar göra något annat än att ligga i sängen. Nejdå, det är ju mitt fel att jag blev sjuk. SÅ förlåt att jag hamnat lite efter. Men man kan väll för i helvete jobba ikapp? Jag blir så jävla less :( Den ända lärare som varit positiv är religionsläraren, han var förstående och skrev att jag skulle sova bort febern och komma tillbaka med nya krafter :) Sånna lärare gillar vi starkt =) Aja, jag ska försöka lugna ner mig, ska sova hos tommy inatt iaf!


Var skitkul på halkbanan idag :D Orkar inte skriva mer nu, men ha ett bra liv.

Ovido - Quiz & Flashcards