K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av Kikki - 16 oktober 2007 17:43



Vart är all min energi och ork? Allt känns hopplöst. Om jag inte hade haft Tommy vet jag inte hur jag skulle klara mig. Tack för du finns älskling!


Jag har suttit och kollat med mamma, helst ville jag ta bort både multimedian och webbdesignen eftersom jag är osmartast och förstår inte ett skit av datorer verkar det som. Men jag kmr inte kunna välja bort dom kurserna för då får jag för lite poäng. Fast ska gå till syon någon dag snart och se om det går att jag läser två 50 poängskurser till våren eftersom jag kmr få IG i multimedian, antagligen. Allt är så krångligt och jag blir galen för det här är det sista jag har ork med. Börjar verkligen kännas konstigt, och jag vet inte hur jag ska göra. Innerst inne vet jag vad som är rätt, men sen finns det ju så mkt mer också som spelar roll.


Jag behöver min Annika nu! Imorrn måste jag försöka få tag på henne. Sen måste jag ringa vägverket också, och fixa labbrapporten som inte var tillräckligt bra och religonsläxan som jag gjort helt fel på.


Nu kmr snart tommy och hämtar mig iaf. Ska försöka plugga internationella där ikväll. Eller inte försöka, jag MÅSTE! Blir sovning hemma ikväll iaf, måste fixa så mycket. Sen är jag inget bra sällskap idag heller..


Hoppas alla är lite gladare än vad jag är idag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards