K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Kikki - 19 oktober 2007 15:46


Alltså hur underbart kan det vara att träna? Jag gick bort till friskis och tränade på gymmet efter skolan. Det var så skönt! Jag och löpbandet <3 Om jag hade pengar skulle jag verkligen köpa ett löpband hem så man kunde springa när som helst! Kanske blir i framtiden någon gång? (a)


Nu har jag nyss duschat så jag ska väll ta och fixa till mig. Sen ska pappa skjutsa mig till Tommy. Vi ska visst äta fläskfilé, och jag måste visst kötta i köttet. Haha, som att jag inte köttat tillräckligt idag? Disikerade ju får imorse, hjärta och njurar och hela kittet ;) Först var det skitäckligt, men efter en stund vande man sig. Provet gick inte alls bra. Jag som verkligen hade pluggat hur mkt som helst :(


Imorrn blir det heldag med Annie, ska bli så roligt ! Var hur länge sen som helst som vi umgicks. Vi ska på ikea och stan och sen ta det lugnt hos mig :)


Äntligen har jag fått tag på Annika!:)

Ovido - Quiz & Flashcards