K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Kikki - 12 oktober 2007 14:20



Jag vet, förlåt! Fjärde inlägget idag men jag måste få skriva idag känner jag! Vissa tycker säkert att jag bara ska glömma uppkörningen imorse och ladda om till nästa, men jag kan verkligen inte släppa det. Jag kommer inte göra det förrän jag klarat min nästa uppkörning. Åh, jag hade verkligen velat klarat det idag. Då hade jag kanske fått lånat bilen sen när jag ska till friskis, det hade varit skitkul. Men nejdå, inget blir som jag vill.


Nu känns det verkligen som jag har en stor klump i mig, allt pga imorse. Jag har iaf världens bästa föräldrar. Nu har jag ju använt upp alla mina 20 körlektioner och allt jag betalat för och jag vill ha 1 eller 2 körlektioner till. Det är så skönt att få köra precis innan uppkörningen så man känner sig bekväm med bilen. Så mamma och pappa ska betala för det jag känner att jag behöver, så jag slipper betala något själv :) Föräldrar är allt bra ändå!:)


I helgen kommer jag verkligen inte kunna tänka på något annat än idag. Jag vet att jag är dryg nu men SERIÖST jag är så jävla less så det finns inte. Det här var nästan det värsta som kunde hända nu, jag hade verkligen behövt känna att jag kunde fixa det på första försöket. Men det var den där jävla surkärringens fel. När jag bokar nästa uppkörning på måndag ska jag se till så jag inte får henne, för jag klarar verkligen inte av henne. Jag har ALDRIG träffat någon värre människa och då menar jag verkligen INGEN!


Nu blir jag verkligen arg på mig själv, hur kan jag acceptera det här? Satt och kollade på bilder från förr, eller ja, typ ett år sen. Saknar det nu.

:(



Av Kikki - 12 oktober 2007 12:37



Alltså hur trött kan man vara? Jag känner mig verkligen helt slut. Har legat i sängen nu i flera timmar,men av det blev jag bara tröttare. Jag behöver SOVA! Den här veckan har verkligen varit jobbig.


Egentligen orkar jag verkligen inte träna sen men nu känner jag verkligen att jag måste eftersom jag är som jag är och allt blev tok nyss. Hela den här dagen kan bara gå och dö! :(


Även att jag missade min tid på sjukhuset igår pga mina körlektioner =/

Det är så skönt att gå dit, så hoppas min sjuksköterska ringer mig om en ny tid eftersom jag tappat bort hennes telefonnummer. Bra gjort av mig! :s


Nu borde jag egentligen göra lite natur. I allafall frågepapperet om matspjälkningen. Får se om jag orkar, vilket jag inte tror. Det får nog bli imorrn hos Tommy för idag är det världens sämsta dag och jag vet inte om det går att plugga när jag mår som jag gör. Så det blir nog sängen igen sen..


Sen så måste jag verkligen få mer ordning på mitt liv, jag har blivit så lat och jag mår verkligen inte bra av det. Jag måste börja träna mer och plugga mer och inte bara sitta och göra ingenting.


Efter träningen idag börjar mitt nya liv!

Av Kikki - 12 oktober 2007 09:55



Om någon är på dåligt humör så kan den gärna få komma och döda mig lite halft, för nu är jag less som fan! Jävla skitkärring säger jag bara!


Imorse så körde jag först med min körlärare och det gick mkt bättre än igår,och hon sa att om jag körde som jag körde med henne så skulle jag lätt klara uppkörningen sen.

Sen när vi kom till vägverket så ser jag det jag inte vill se. Surtanten nr 1! Jag såg henne i somras när jag gjorde teoriprovet och då tänkte jag att henne vill jag verkligen inte köra upp med. Men SJÄLVKLART så får jag henne! Jag fick köra bort mot skönsmon och sen mot stan igen och ut på E4an och sen mot Haga och jag tyckte jag körde hur bra som helst, och det brukar jag inte tycka om mig själv men idag kändes det SKITBRA! Sen när jag har parkerat på vägverket "Du kör bra, men du är inte tillräckligt uppmärksam så jag kan inte godkänna dig! När jag hörde henne säga det där så ville jag bara slå till människan. Snacka om att inte vilja att folk ska få lyckas. Okej, om man typ missar att lämna företräde eller gör något fel i en rondell men jag gjorde fan inte något sånt där fel.


Sen träffade jag min körlärare och hon tyckte det var jättekonstigt att jag inte klarade uppkörningen. Hon är så snäll! Men på måndag ska jag boka ny uppkörning iaf, hoppas det inte är så lång väntetid bara =/


Jag skiter i skolan idag, känner mig så jävla misslyckad så jag orkar visa mig. Jag ska ligga i min säng hela dagen, och sen ska jag och träna SOM FAN och få ut alla aggressioner. Löpbandet 100km/h! (typ inte ,men fort som fan iaf)


HEJDÅ! :( Nu är min helg förstörd iaf!

Av Kikki - 12 oktober 2007 06:08



Jag kan köra jag är inte räädddd! bara nervös. Jag HATAR den här känslan, men som tur är så slipper jag bara känna den 3 timmar till. Idag måste jag verkligen hålla mig vaken, inte för jag vet hur det ska gå när jag är så trött som jag är idag.

Hoppas jag får köra upp med en gubbe, eller gubbe, men någon över 50 iaf, dom brukar vara så snälla (a) Men jag tror jag kommer få köra med en sur tjej om jag inte känner helt fel.



Ovido - Quiz & Flashcards