K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 20 oktober 2007

Av Kikki - 20 oktober 2007 19:04



Haha, Annie är ju rolig hon "Den här måste ju vara skön, vilken känsla" hon ligger då samtidigt i min säng. Mer behöver jag väll inte säga. Hon är så söt så min kuselin :)


Idag har vi varit på IKEA, fick skjuts dit ut av Annies karl. Schysst =)

Jag hittade ingenting alls på ikea, jag som skulle köpa kläder. Men det fanns ingenting fint. Så det får bli stan på lovet istället. Det ska bli så himlans skönt med lov, välbehövligt. Men först ska två prov klaras av nästa vecka.


Jag måste verkligen plugga imorrn, men jag ska försöka hinna träna också. Sen på kvällen blir det Tommy, 2 månader imorgon. Känns verkligen som längre tid. Men det har iaf varit de bästa månaderna i mitt liv <3


Nu har vi nyss ätit hamburgare och stripes, gott! Så nu ska vi ta och kolla på film, fick låna en massa av älskling :) Självklart blir det popcorn också, och lite smått och gott.





Ovido - Quiz & Flashcards