K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 27 oktober 2007

Av Kikki - 27 oktober 2007 22:00



Varför kan inte allt bara flyga iväg från mig? Då skulle jag bli lyckligast i världen! Det bara snurrar i huvudet på mig, jag vet ingenting och jag förstår verkligen ingenting heller. Allt var ju så bra? Hur kan allt bara då vända så snabbt? :( Jag trodde verkligen inte det skulle bli ett sånt här bakslag!


Jag tycker det är så jävla hemskt allting, men samtidigt saknar jag det. Hur kan det gå till som? Jag ska inte sakna det!


Nu ska jag gå och lägga mig i vardagsrummet och tända ljus och kolla på film och försöka att inte tänka så mycket..Den här dagen har verkligen varit jobbig, hoppas att det blir bättre imorgon.



Av Kikki - 27 oktober 2007 18:54



Ikväll skulle jag ha fått gått på Ladies night med syrran och hennes kompisar men jag känner att jag inte riktigt är på humör för det. Så ikväll ska jag bara vara med mig själv och kolla på tv och ta det lugnt. Jag gick hem från Tommy förut, och det är ju inte så långt ifrån granloholm hem till mig egentligen.


Idag var jag och Tommy ute på ikea och kollade på IDOL och nu blir jag förbannad över att Evelina åkte ut igår. Hon sjöng så JÄVLA BRA i verkligheten, alla andra lät dåligt jämfört med henne. Jag har inte tyckt att hon varit så bra innan, men nu har jag helt ändrat uppfattning om henne iaf. Synd att hon åkt nu bara =/


När vi varit på IKEA så åkte vi till Tommys mamma och fikade. Jag börjar verkligen tycka om kaffe på riktigt nu, drack en kopp imorse och två hos tommys mamma.


Nu ska jag gå och fortsätta städa eftersom det inte är någon annan som gör det i det här huset. Inte för tillfället iaf. Skriver nog mer senare ikväll om jag känner mig själv rätt.





Ovido - Quiz & Flashcards