K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av Kikki - 24 oktober 2007 17:40



Tack, PRECIS vad jag behövde höra just nu när jag känner som jag gör. Nu känns ju allt genast bättre, eller 100 gånger sämre. När ska ni förstå att det inte är bra än och det kommer inte att bli bra på länge heller! Det här tar tid, det blir inte bra på en månad tyvärr :(


Religionsprovet gick iaf bra, tror jag? Nu ska jag snart iväg till älskling :)



Ont

Av Kikki - 24 oktober 2007 09:43



Igår var jag på stan med Carro. Vi käkade och jag köpte mig en tröja :)

Sen när jag kom hem så pluggade jag religion en stund. Men det tröttnade jag på och kunde inte alls koncentrera mig för allt började kaosa sig för mig. Så jag och syrran gick ut och gick kvällspromenenad. Välbehövligt, och väldigt skönt. Vi gick och kollade på alla fina hus i Mårtensro och bestämde oss för att sådär fint ska vi också bo när vi blir äldre (a)


Efter vår promenad så pratade jag med Tommy i telefon och sen så var det dags att sova.

Imorse åkte jag till skolan som vanligt, var där halv 8 och började egentligen kvart över 10 men jag hade tänkt plugga mer religon. Men sen vid kvart över 8 så känner jag att jag börjar få svinont i magen, och jag vet att det bara blir värre om jag inte får en ipren. Så jag bestämde mig för att gå hem, och jag trodde verkligen jag skulle dö på hemvägen, hade så jävulskt ont. Men nu har jag iaf tagit 2 alvedon, hade ingen ipren hemma :( Så nu borde det blir lite bättre snart, men ska nog gå och vila lite nu. Magen måste bli bra till halv 4 för då har jag religionsrprov. Hoppas verkligen det kommer gå bra.


Carro var så snäll igår när vi satt och åt "Men kikki, det finns inga måsten" Hon tycker jag har för mkt "måsten" vilket jag nog egentligen har, men jag måste ha mina måsten tyvärr. Natalie och Anneli var också väldigt gulliga igår, tack för ni bryr er så mycket :)


Förövrigt så känns det inte så bra med allt. Jag vet inte alls hur jag tänker, men jag ska försöka lyssna och ta åt mig av folk säger, även fast jag tycker helt tvärtemot. Jag trivs inte alls som det är just nu. Men det löser sig. Ska till Annika imorrn så :) Det behöver jag verkligen nu.


Men som sagt, nu ska jag nog dra mig till sängen så min mage blir bra, sen ska jag försöka plugga mer religion om jag orkar. Det där provet får gå som det går, och det får samhällsprovet också göra som jag har på torsdag. Men ikväll blir det iaf samhällsplugg hos Tommy. Jag ska försöka mitt bästa med samhällsprovet iaf. Kurt måste tycka jag är sämst i världen efter Internationella provet, det gick ju verkligen åt helvete. Känns som jag borde visa honom nu på samhällsprovet att jag faktiskt kan!

Ovido - Quiz & Flashcards