K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Kikki - 7 oktober 2007 21:26



I helgen har jag då varit hos Tommy :) Vi har mest tagit det lugnt, och jag har pluggat och Tommy har målat om sitt badrum :) Jag förstår inte hur han orkar fixa så mkt. Det var fint redan innan han målade om. Men det blev faktiskt väldigt fint som det blev nu med.


Ikväll har jag pluggat mer svenska, och nu är jag nästan klar med all svenska, ska fixa det sista imorrn. Sen så har jag övningskört med mormors bil ut till njurunda och tillbaka,sen motorvägen ut till City gross och sen över Haga och hem. Jag gjorde även min första PERFEKTA fickparkering. HELVETE vad svårt det är att fickparkera, det tog säkert 5-10 min innan jag hade krånglat mig in mellan 2 bilar!Jag kommer verkligen försöka undvika fickparkeringar så mkt som möjligt när jag får körkort det är en sak som är säker.


Imorrn efter skolan ska mamma hämta upp mig så ska vi och träna, Sara ska också meeed! Var hur länge sen som helst som jag träffade henne. Vi har väldigt mkt att prata om. Men det hinner vi ta på gymmet förhopppingsvis. Det var även typ 2-3 veckor sen jag tränade sist. SKÄRPNING KIKKI!

Sen senare på kvällen blir det Tommy :)


Ja just! Imorrn har jag körlektion 7.15 och jag börjar skolan 10.15 Hejdå sovmorgon! :(



Ovido - Quiz & Flashcards